Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, January 2, 2009

tRip tO CheRatiNg - Part 5> Mari PuLaNg!

ari sabtu,
dalam pukol 12 tengahari sume bersiap2 nk pulang.
beratnya ati nk balik..sbb cam tak puas.
dah la aku mandi laut kejap je..
*tp kesan terbakor tu kekal sampai skang.
damn u sun-blocked!penipu..*



sume cam terkedek2 je nk balik.sesungguhnya bercoti adalah satu kenikmatan yg tak terhingga.rasa nk benti keje pastu coti lama2.tp aku kena belajo camne nk makan pasir la dulu.takdak duit katakan..

amik gambo satu kali.silap.silap.berbelas kali amik gambo time nih.


dah alang2 ada dkt2 kuantan,takkan nk teros balik KL kan.harus la pusing2 kat hot spot dulu.so menuju la kami ke Teluk Chempedak.
.
siyes dh lama gile aku tak gi sini.nama je org kuantan,tp last aku singgah sini masa aku lepas SPM.gile la lama kan.aku pon tak penah round2 pon.dulu dtg just lepak kat tembok je. *pergh..cam gaya gadis berpeleseran je kan.*

whoaa...baru ku tahu pantainya sgt cantik.yerla,dulu aku dtg malam.mana nk nampak pantai dia.


cantik kan?kalo ko kata tak cantik,aku sesah ko kang.ni kampung tanah tumpah darahku okk.ceyy..tetiba smangat kekampungan di situ.
.
bole plak time kitorg dh panjat2 jambatan jejauh tu,ujan turun selebat2nya.nasib baik kitorg bwk banner kelab.so bole la buat payung ala2 tarian naga tu ha.aku takdak plak gambo insiden tu.rugi sungguh.
.
balik dr TC,singgah soping souvenir skit then teros gerak blek KL.

ujan lebat masa otw balik KL tu.tetiba ekon kete biebo menjadik sejuk sampai nk beku.kalo tidak,ianya umpama berada dalam bilik sauna.itulah rahsia kekurusanku.wawawa~!ampun encik biebo!


benti rehat kt temerloh sambil mkn nasik gulai tempoyak dgn tempe goreng rangup.heaven giler rasanya sbb aku kelaparan tahap somalia.
.
pastu teroskan perjalanan lagi.
takde apa yg menarik pon.
so takyah citer la kan.. *alasan org malas*
.
last perhentian,kitorg singgah kt Genting Sempah.
singgah minom air panas sbb kat luar sgt sejok gile.

apiki yg comel cam aku masa kecik.wakaka.nk jugak tu menyelit bangga diri.
.
masa kt sini kan,suma cam dh mereng.siap ayam bg cadangan naik genting teros.sbb dh dkt sgt kan.aku gan kak fida on je,cuma biebo je off.sbb mama dia dh calling2 soh balik.hehe.yerla,dia belikan kopok lekor bagai.cam tak best la kalo dok peram kat genting dulu kan.
.
last2 tak jadik.aku keciwa tak berjaya racun mereka T_T