Wednesday, January 7, 2009

MeNGoREK LaGi

haih..arini aku kebizian giler2.
nk ngelat ngapdet pon tak sempat.
nti aku cite la betapa bizinya aku arini.
Menteri Penerangan pon takde bizi cam aku.
tah apa kene mengena tah.


smlm kan aku cite pasal parking card aku ilang.
bkn ilang la..dia menyorok celah handbrake.
Cam takdak tempat lain nk nyorok.

so smlm aku mtk bantuan kak ziza.
suh dia tolong korek plak.
mana tau skill mengorek dia lebih pakar.
harap aku,korek idong pon tak bersih.
masok jari skit dh meremang2 geli.
meh pinjamkan jari ko korek idong aku meh.


ok.cam loya kan.


sib baik la kak ziza gan boipren dia ada smlm.
bersungguh2 la diorg tolong tunjuk skill mengorek2.
aku memula tu cam dh dapat tarik kad tu.
giler bercalar2 tangan aku dok rodok2 ke dalam.
skali bole lak terlepas.babik btol.



last2 abang anis amik screw driver pastu bukak casing handbrake aku tuh.yeke panggil casing??belasah la labu..huhu.




abang anis yg tekun menyelamatkan parking card.akhirnya berjaya.tepukan gemuruh utk beliau.dh bukak casing tu mcm2 la jmpe harta kt bawah tu..candy la..chupachup la..gile byk makanan aku sorok bwh tu.tu utk stok bulan poser sok!


kak ziza yg turut membantu..timer kasih la yer..wat susah2 je.kalo harapkan aku,mmg sampai ke sudah tak dpt amik..takdak screw driver bagai lam kete aku.mmg takde smangat McGyver sangat pon.
.
.
ok dah update.byk benda nk citer ni.tp laterla yerk.aku nk rest seketika.bahu aku dh lenguh2 dok ngadap PC dr pg td.gile byk keje,dh lama aku tak keje bersungguh2 camni..
.
tolong kagum.