Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, January 21, 2009

gOsiP SeMata..sbb Aku BkN ArtiS

wah..begitu pantas berita tersebar..
tak alih2 arini ramai org tanya aku
btol ke aku dh putus gan biebo??

haiyak.mana la dengar cite nie.
dah layaknya aku ni feeling diva kejap.
terasa cam artis u..muhehehe.
muntah!

mana ada putus lagi la..
kalo putus dh lama aku remove muke dia kt tepi tu.
pastu aku wat iklan bebesor camni..


:: harusla kasik angle tepi agar nampak kurus.baru la laku..hiahhh!::
.
.
utk tidak menghampakan harapan jejaka malaya,
ingin saya nyatakan di sini..I'm not single yet.
jadi jgn lah luahkan perasaan kepada saya terlebih dahulu.
pendam2 dulu takpe yer.
*ni stok perasan abih sambil minta penyepak nih*
.
mmg la skang cam ada prob sikit..sikit jer..
but we know we can handle it <<- very profesional..
hubungan mana x dilanda ombak ye tak?
*walopon dok KL x jumpe ombak.ombak longkang tidak dikira*
.
laki bini pon boleh bertekak..
ni kan plak kapel2 tak kompem cam kitorg nih..
kalo berjodoh,ada la...
kalo takde, tu keje tuhan ye tak..
ada la hikmahnya tu..sila pasrah.
.
marah tu normal la..
takkan ko nk marah pakwe ko sesaje..
aku ni bkn la keji sgt nk marah x tentu hala..
mesti la reasonable..tu takyah cite sini la.
aku prefer diam dan lepaskan geram dgn membunuh sume lipas kat umah aku. *kesian lipas menjadi mangsa keadaan*
.
so.sila jgn percaya pada gosip2 ni..
doa jela yg terbaik utk aku yer..
.
kalo tak puas ati jgk, nanti aku buat sidang media.