Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, January 12, 2009

mimPi antu!eeee...ketakutan!!

sblm aku cite ektibiti weekend aku,
ni aku nk cite pasal aku mimpi antu pagi td.
sbb sampai skang aku still cam berdebar2.
still terbayang2 muka antu tu..babikkk!

aku tak ingat full story mimpi tu..
yg aku ingat, kekunun berlaku kt umah kuantan aku.

aku dalam bilik dgn adik aku..
tetiba mak gan abah aku berlari2 masok bilik.
pastu muka mak aku pucat lesi ketakutan..
dia cakap ada antu kejar..

satgi abah aku plak lari masok bilik..
abah kata kat mak,antu dh masok dalam umah.

whatttt????

pastu aku pandang ke pintu,
nampak antu tu tgh melayang2...
tp so punny..antu tu cam sejadah berjalan..
haha.cam tak takot.
tp dalam mimpi tu terasa takot nak mampos.
cam nk terkincit ketakutan nmpk antu sejadah tu.

pastu dek sebab takot sgt..
baca doa sume dh lintang pukang..

aku dok meniarap atas katil x berani angkat muka.
tp dalam tak berani tu,tetiba makan anggur tah dr mana.
anggur dalam plastik siap ada muffin skit..
gile bodo,ada antu nk makan ko,sempat ko mkn anggur!

tetiba adik aku tindih aku drp belakang sambil jerit2..
dia cakap ada antu kat kaki katil..
aku pon pusing la kan kekonon cam berani..

hambikkkk kauuu..
baikk je dia tercegat kat kaki katil aku.
pakai telekung sembahyang plak tuh.

aku mmg dh menggigil2 takot.
nk menjerit suara langsung tak kuar.
aku nampak jelas muka dia..
muka tua..pastu pucat cam mayat.
oh god, takotnyerrrr...

pastu aku tetiba berlakon cam aku pengsan.
buat lentok kepala ke kanan..
mana la tau dia tgk aku pengsan,dia tak kaco dh.
tp ko tau dia buat apa??
dia mengajuk aku..siap lentok kepala dia sambil sengih2.
babik seram weii..

tetiba tangan dia tarik2 kaki aku.
aku nk jerit tp suara tak kuar..
kali kedua dia nk terkam tu tetiba aku celik mata.
rupanya aku mengerang2 takot tu mmg real.
alaa..cam dalam drama kalo dia mimpi ngeri tu.
dok gelisah2 sambil bunyik2..cam tu la aku kena.

aku rasa cam real sgt mimpi tu.
so aku tak berani bukak mata.
tarik comforter tutup seluruh badan.
nak amik henpon kat tepi katil pon tak berani.
takut time aku hulur tangan tu,dia sambar.
matik keras weii...

so malam ni,aku kena ada smangat jitu nk tido.
aku mana bole kena benda2 camni..
mula la terbawak2 fobia tuh..

maka malam ni aku kene tgk citer kelako sblm tido.
bagi mengurangkan mood keseraman..

eh nanti sambung.
aku nk gi bekpes!