Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, January 2, 2009

tRip tO CheRatiNg - Part 4> Lets FishiNg!

aku bebenornya dh maleh nk ngapdet psl cherating ni.
cam dh basi la plak citernya.
tp rasa cam keji la plak kan.
dh ada gambo tanak cite plak.

so ko layan jerla.aku wt summary sudeh.
pepanjang kang cam la ko rajin nk baca sume.
huahuahua~!alasan.alasan.

malam kedua kitorg kt sana,
jejaka2 ni sume pakat nk pi mancing.
aku ofkos la gedik2 nk ikot skali.
sbg gepren kpd 'nelayan sambilan',
kena la kasik moral support skit kan.
cewahhhh..cam mithali benor gayanya!bluek!

kitorg gi mancing kat Teluk Mak Nik.
bole tahan jauh gak dr chalet.
ni kira dh masok kawasan kemaman.

ijan sdg memasang khemah di pasiran pantai utk para gadis dan anak2.yerla,bkn aku ni rajin pon nk ngadap joran diorg 24jam.berlanding-landing adalah lebih nikmat.



last2 tukor port dekat jeti ni ha.pasal port memula tu sgt gelap dan ikan adalah sombong.so pacak khemah kat sini plak.


para nelayan tegar.sume kelihatan excited dan tak reti mengantok.padahal jam dh dkt kol 1 pagi masa ni.hurmm..cuba kalo aku bwk gi Qiamulail time ni.ko agak2 mereka masih cargas kah??


kak pida dok layan feeling dalam khemah.malam tu kak pida balik chalet awal sbb anak2 dh merengek nk tido atas tilam empuk sambil menikmati kenyamanan aircond.syorgaaaa~!


aku plak mmg dok layan PSP lam khemah sampai tertido tak sador diri.aku terjaga pon pasal aku rasa khemah nk melayang kena tiup gan angin.kuat giler ko!dah la aku sorg2 dalam tu.kompem bole terbang punye.maklumla aku ni bkn berat sgt pon.. *statement kaberline dgn hasrat ko sedar aku ni adalah kurus*
.
.
bebudak ni mancing sampai kol 3.30 pagi.
bile mata sekor2 dh melekat cam kena gam gajah,
baru la reti nk balik chalet.
malam tu cuma dpt beberapa ekor ikan kecik2.
aku tak kenal ikan apa.so takyah la tanya iyer.
yg pasti bkn ikan bilis mahupon ikan goreng.
.
aku abihkan cite di sini.
byk lg nk citer nih.haihhh..