Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, January 6, 2009

wEnG-WeNG ARi Ni

arini aku cam tak best.
yes.ari2 gi keje pon tak best sebenarnya.
tp kugagahi jua bile kenangkan tanggungjawab.
ceyy..dan-dan kaberline jadik baik!bluek!

ekceli malam td tak kecukupan tido.
kol 3 pagi pon mata susah nk lelap..
byk benda yg kusut2 kt kepala otak aku ni.
hal kecik...tp lelama dh cam hal besar lak.

pikir gak la..salah sape..
maybe btol la silap aku..
tp pikir2 balik,aku jd camni bersebab.
haihh..i hate this part!

bole tak korek otak pastu buang certain memory??
aku rasa anto kt kedai henpon bleh kot.
muhahahaha~!gilo.gilo.abaikan.

pukul 6.45pagi aku bangkit dh.
mmg tak puas tido,tp malas nk layan mata.
kang kalo dilayan mmg tengahari la baru celik.

aku saje je melengah arini.
bagi la jalan reda skit..

Flashback kejap
malam td cam banjingan jammed!
aku kuar opis kol 7..jalan still sesak lagi.
aku lalu jalan kuching,giler babs punye jammed.
rupanya ada polis trafik dok kawal jalan.
bukan makin smooth..makin jammed ado!

sampai kepong jammed makin terok..
so aku maleh lalu situ,lari gi MRR2.
kekunun tindakan bijak nak lari dr jammed la kan.
rupanya kat MRR2 pon jammed tak hengat.
oh apakah??rasa nk koyak2 baju kemarahan.

smlm mmg daya kesabaran sgt menipis.
bkn mmg tiap masa menipis ker??
huahuahuahua~!

tu je cite smlm.















pagi ni aku turun lambat skit.
tp lihatlah keadaan jalan.
so aku terima kenyataan bahawasanya
KL ramai manusia sejagat.
so sampai bebila la akan jammed.
kecuali time ari raya aidilpitri.

aku dh la terlambat kan..
skali Season Pass parking ilang plak.
smlm masa aku terlanggar lubang,
benda tu terpelanting mana tah.

aku jenguk2 bawah kosi siap.
takdak.hanginnnn kus2 btol la.
last2 tau mana aku jumpe???
kat celah kotak handbrake aku.
belah dalam okkk.mmg mampuih la nk amik.
ruang dh la sempit.jenuh aku korek2 td.

last2 fedup.

masok parking td amik tiket.
tak pepasal kena bayor..
tp takpe..sok2 leh claim blek.
















tp masok2 opis.. ati ada sikit cool la..
bkn sbb ekon dh berfungsi,
tp sbb dpt souvenir byk atas meja.
hoho.soka!soka!
thanks Kak N sbb murah ati. dia baru blek langkawi.

rokok tu,biebo kirim..
bukan den punyo yer...
den isap paip sajork.wahahaha.
sungguh taste tua!

ok la.arini cam kelam kelibut skit.
busy bangat deh.
tp kang pandai2 la aku ngulor seketika.
aku kan terer bab berpura2 busy nih. hiahiahiahia~!