Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, January 13, 2009

FObia tERlebih

malasnya nk ngapdet..huhu
tp ku gigih gak menaip sambil mata tgk Ku Milikmu.
aku cenderung layan tv dr blog skang..
mmg btol2 mood maleh nie.
help!help!

oh,nk citer skit..
kan aku mimpi antu aitu..
smlm cam ketakutan nk tido lam bilik.
dok fobia teringat antu ujung katil..

mana la tau aku tak mimpi sbnrnya kan..
choi!mulot cam longkang!

aku mana bole..
kalo dok teringat2 tu, mmg toksah la paksa jd berani.
bkn la aku penakut sgt..cuma cam teringat.
kang aku dok pikir2..sambil mata asik jeling ujung kaki..
kompem la takkan tido sampai ke pagi.
aku dh kena dh dlu..

ni la nasib dok sesorg..sedih tak??
sila nanges utk aku.. T_T





sudahnya smlm...
aku tido atas sofa kt living hall..
sib baik sofa aku L shape..
so mcm2 posisi la bole aku golek dgn selesa..
gumbira.gumbira.
.
tp tido aku tak lena manala...
terang pastu bising bunyik tv..
siap termasok lam otak aku iklan memey nk kuar WHI tu.
byk kali dow eklan tu kuar..
cam dh leh hapal lak skrip dia..
perghh..tak pepasal!
.
dah la...tu je aku nk citer..
aku nk layan tv plak..
nguahnguahnguah..gile pemalas.
secoet sajo entrynya...