Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, January 22, 2009

CuMa Org PaLEoliTik sUke PiNdaH ranDAH

arini ari kamis..tp aku rasa cam jumaat jek.
excited nk beraya rasanya..
aku cuti sampai selasa...
seronotttt!!!lompat ke udara satu kali!

tp still kena dtg opis ari isnin gan selasa..
nk setelkan hal2 pindah randah tuh.
bosan wei..tetiap tahun nk kena tukor port.
pendatang tanpa izin pon reti dok satu tempat okkk.

aku tak paham.

meleceh tau tak..nk kena kemas itu ini..
nk angkut sana sini..mmg la tu keje mover2..
tp cam tak best..sok2 ada je brg ilang.
file salah letak la..document missing in action la.
haih..memacam.

bos aku cakap...
ptg ni kena pack sume barang..
malam ni movers nk angkut bwk tempat baru.
maknanya sok aku dh mula keje kt tempat tu.
tak bestttt!!
temporary port aku tu btol2 dpn bilik bos!!
wuwuwuwu...tak dapat la nk ngapdet curik2 T_T
nk tenet pon susah la gamaknya..

aku satu hape tak cuit lagi ni..
sila skodeng tengok...
halalkan sajo kalo kesepahannya terlampau.
aku tgh kelibut dgn auditor sume ni..
takdak masa nk maintain tempat dgn kebersihan.
*ceyy..nk gak letak kesalahan kat org lain..keji*.



tempat aku memecahkan otak dan menghempas kepala akibat pengiraan tak balance.hahaha.see..byk benda nk kena kemas ni.terutama benda2 hiasan merepek atas CPU aku tuh.sayang oh..org kasik kena la hargai ye tak..harus di angkut kemana saja.



hah,yg ni mmg cam haram dia punye bersepah.ni side cabinet aku.sblm ni taklah bersepah camni *ayat nk nafikan diri adalah pemalas* tp since auditor dtg,sgala bapak document aku campak sini.takdak masa nk filing blek.aku kan bz cam Menteri Kewangan.




kt belakang kosi aku, ada file2 yg currrent punye.so sng la nk capai.sgt berguna utk manusia kurang rajin cam aku nih.hurm,ni takyah pack la ek..angkut camtu sudeh.


file terdampar kesepian ni,file2 yg aku korek isi perut dia kasik auditor.pon malas nk letak kt kabinet blek..takpe.japgi aku campak je lam kotak.



ok.ni muke berpura2 busy..ko jgn layan sgt budak neh.gilo.


ni cabinet belakang.file2 tu sume kena pack dalam kotak jgk.dahla each file tu berat nk mampos.1 file bersamaan berat aku tau tak..gile ah. *istilah nk kata aku kurus la tu...sila paham situasi diri ini.*



ni lak file2 dalam filing room.haiyak..sini lagi la byk nk mampos.ni sok kena wat archive la.file tahun 2006 pon ado lagi ok.tp yg zaman sebelom masihi,aku tak nampak plak.



so goodbye la tempat lama aku ni..best dok sini walopon masa memula pindah dulu cam nk matik menyampah.skang bile dh mesra2 gan org kat sini,nk kena pindah plak.kompem diorg ni berasa sedih dgn kehilangan aku.terutamanya engineer2 kacak yg slalu dtg anto claim tuh..puiii~!!perasan!
.
.
ok la.nanti aku ngapdet cite aku pindah randah tu.haih..dah cam org zaman batu rasanya ni.ni nk kena pakai cawat ke hape?
.
.