Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, January 21, 2009

DinnEr at Ikano

smlm aku kuar opis kol 8.30.
sila tepuk tgn kepada pekerja komited ini.
tahniah.tahniah.

alang2 dh lewat tu,
si amy gan baizura ajak dinner teros.
aku pon angguk2 tanda setuju.
aku nk balik umah teros pon watpe..
bukannya ada suami ke..anak ke..
lipas ada la.

memula plan nk makan kt bangsar..
mamak again??muntah!
asik mamak jek..x variety lgsg tekak.

last2 decided gi makan kat ikano.
yippie yappa!!aku soka sbb dkt gan umah aku.


kitorg naik seperate car..diorg parked kt dalam building,aku parked haram je kt luar.sekadar singgah nk makan kejap..tidak la saya kuasa nk membayor parking.nampak gak la sipat kedekot dalam diri tu kan..
.
.
kat luar ni byk kedai2 jual baju kasut bagai.aku ingat nk terjah..tp later la...jam pon dah kol 9 lebih.kang tak sempat lak nk mencekik lelama..tiada penghayatan makanan.tak elok tu.




kitorg gi makan kat A&W sajork..ni bukan Yahudi kan?haha.aku berjiwa patriotik ni,masih menebal.ahaks.sib baik x bawak sepanduk anti yahudi je g memana.



order..order...muke sume cam paprik sayur dah..paprik sayur?tak relevan tp aku saje je buh perkataan tu.sbb bunyik dia cam keji2 gak la..ahaha.kitorg dh kepenatan bekerja..mmg la muke layu camtuh.muke aku saje tanak tayang, paprik extra sayur okk!



pekerja sini ramai minah indon.pastu servis cam tak best.tp aku malas nk sound2..mood aku tgh baik.kalo tidak,mug bapak besor tu naik atas dahi ko!wahahaha.citer always nk ada drama kan.ko jgn la percaya..




all time favvy---slurppppppp~~~!!! *pengsan sedap sangat*



aku mkn mozza burger..dah new packaging.cantik dan menarik.pastu fries dia pon sedap sbb baru goreng..perghhh..bila geget je rasa melayang di udara.pastu nampak Goku melintas atas kepala dgn awan guling dia.stone beb.stone.hahaha.aku rasa korg mesti nk terjah A&W pasni.
.
tp sini sedap la makanan dia sebab macam fresh gitu kan.burger sume baru masak..cuba ko gi A&W PJ tu time tgh2 malam or pagi buta.tak lalu okk!
.
dulu aku rajin la lepak sana..tp sbb nampak fries2 tu dh terkulai layu da sejuk,aku suh la dia masak yg baru utk aku.aku kan mengada2..pedulik la..aku bayor utk apa aku mkn.so sila ikot cakap aku. <-- yeah,kuasa veto dan berkuku besi. .
.
ko tau di buat apa???
dia panaskan balik fries terkulai tu!
hangin jek aku sbb keras teros.yerla,dia ingat aku tanak yg terkulai,tu dia kasik yg keras kematu plak.bluek!
.
eh ok lah...tu je nk citer.aku ada keje sikit neh.
later peeps!
.
.
*skang ni entry aku makin sikit per day..haih..no idea*