Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, January 15, 2009

kaLau La Jammed Sdp Cecah ROti..

pg td mmg payah sgt nk bangun..
efek ubat tu still kuat...
hoyong hayang aku berjalan..
cam org mabok todi..eeee.keji.

aku turun umah dalam kol 7.45.
bole dikatakan lambat..
tp aku konpiden <- idong kembang2
yg aku bole sampai opis before 8.30..
or lewat 5-10 menet je..

aku kena singgah shell topup minyak dlu.
tetiba aku cam tercengang2..
biar betol???

sambil mata asik jeling2 jam..
tak puas ati.
tenyeh2 mata plak..
still tak puas ati.
amik nozle pam,ketuk2 kepala.
manala tau aku mamai lagi kan.

but still..sama...tak penah2 ko!



tak penah2 jalan nk kuar dr kawasan umah aku ni jammed!bkn awal pagi time nk anta anak skolah ko nk jammed2 bagai.ni dh dkt kol 8!what happened??aku suspek,ada eksiden..takpon trafic light rosak.gile kete tak bergerak langsung.
.
nasibla..ni je satu2nya jalan kuar dr kawasan ni.aku jeling2 tgk org berjogging yg muke bangga je potong kete aku.tercabar okkk!rasa nk kuar kete,berlari sebelah dia plak.




tgk..sampai ari dh cerah..aku bergerak dalam 5 meter je kot..aduuu.ni bole mendatangkan kelambatan sampai opis nie.tp aku bersabar jela..bwk2 menyanyi kuat2 cam org sakai..
.
.
dah sampai kt trafic light nk masok highway,
aku tgk takdak pape pon kt depan tu...
pebende yg buat jammed ni??
pelik.pelik.tp takyah pikir..
.
ondeway gi opis..emy mesej dan inpom aku..
katanya ayam kata ada eksiden kt trafic light tu..
mmg dr kol 6 lebih dah jammed..
puh..dasat tu bunyiknya.
.
aku sampai opis kol 9.30..
terpaksa la masok dgn muke tak bape bersalah.
nk wat camne,bkn sengaja aku nk lambat.
lain la aku dtg opis naik elikopter kan?
.
masa buat air kt pantry td,
tea lady yg dok kt area umah aku tu citer..
eksiden kt trafic light tu..
org tu naik moto..siap meninggal lagi ko.
pastu darah menyimbah2 atas jalan...
.
maybe masa aku lalu tu diorg dh bersihkan.
or aku mmg tak perasan ada darah kat situ..
erm.kesian kan..maybe nk gi keje kot..
dah meninggal plak..
yerla,ajal dia dh sampai...
.
so sila la korg berhati2 di jalan raya.
jgn nk merempit je keje korang.
tu penyakit carik sendirik
bukan bole kaya cam tokey gula pon..
.
eh.citer maut cam best jek..best ker?
*tetiba terpesong kpd topik filem.*