Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, January 12, 2009

BluRy SunDaY

ari ahad
takdak ektibiti menarik pon nk buat.
aku dok umah mendobi baju..
pastu layan Oh Fatimah kat tv3.
kelako tgk org dedulu mekap gan dress up.
tp time tu mmg rasa dh abih vogue dh kan.

kol 5 aku gerak gi shah alam..
sbb pecah mental dok umah tatau nk wt pejadah.

dan padan muka aku..aku lupe jemur kain.
dh siap spin bagai,elok je aku kuar rumah.
cam konpiden baju dh tersangkut kt ampai tunggu kering.
haih..memory aku makin lemau skang.
tanda penuaan gamaknya.

sampai shah alam aku dh kelaparan.
biebo suggest gi makan kat Ani Sup Utara Sec 9.
dah lama tak makan kat situ..
dgr budak2 ni je cite,kedai dia dh lawa.
lawa ker??jop kita terjah!
*insert lagu tema terjah Abg Nas di sini*


pergh..mmg overhaulin' beb.aku pon terkujat memberok tgk kedai dia.kalo dulu sangat la sempoi.kalo dulu kan cat pon mcm berjimat nk mampos.1 tin kecik nk cat satu kedai,maka dia calit2 je catnya.kaler itam plak tu.dh cam tompok2 tahi unta..tp skang dah cam ala2 kopitiam dh.bagos.kedai ko kan terkenal..mmg harus la buat cantik2.
.
aku makan nasik ayam...sbb aku x soka sup dia sgt specially sup daging.cam terasa bau2 hanyir daging.biebo mmg fanatik la gan sup tu.dia kata bau daging segar..yolah tu.segar tak segar..tp bau dia sungguh mengacau keseimbangan tekak aku.harga nasik ayam dh naik 50sen..takpela.sesuai la dia kasik keselesaan berganda kan.


ni bukan aku buat eklan rejoice yer.kang ada plak mengata aku poyo2 posing gini.ni sebenarnya teknik kaberline.gile ko.org ramai lam kedai ni..takkan aku nk bergedik2 sengih depan camera.ilang akal ka?dan aku rasa kompem biebo turut kena tempias malu lalu menghempuk kepala aku dgn henpon tersebut.padahal kalo tak tepek muka aku,bkn jadi masalah pon kan..ni la pompuan mengada namanya... T_T chop!chop!muka aku nampak kurus lam pic ni kan.weeeee..soka la!harus posing gaya gini slalu!ahaks.



biebo mkn nasik sup daging penuh selera umpama aku ini adalah pasu bunga di sisinya.langsung tak mandang aku..
.
smlm cam bosan giler..
biebo gan aku ni cam pelik sikit.
tak reti nk berdating berdua je.
mula la sebok nk roger kekawan ajak lepak sama.
.
aku pon tak paham..
dedulu aku syok je dating berdua gan ex-ex aku.
gan dia ni je cam pelik skit..
asal nk tgk wayang ke..lepak ke..
kompem kitorg ajak org lain join.
pesal haaa???
.
nak kata bosan melayan dia..x plak.
seronok je mengutuk sesama sendiri.
biebo kata,kalo berdua je..kompem last2 bergadoh.
yerla,byk borak..pastu carik point nk bertekak.
sudahnya dua2 tarik muka 14 inci.
.
slalunya aku la membuat onar..
aku ni kan dark witch..!
.
eh-eh..pesal arini cam gile malas nk ngapdet?
stop sini..nanti2 aku ngapdet lagi.
bole gitu??bole sajork..kata aku tuan blog kan.
muhahahaha~! *gelok penjenayah merbahaya*