Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, January 15, 2009

LuNcH SuPER SeDaP

holla!
aku ngapdet kt umah ni...
tp cam tidak bermud sangat nk ngapdet.
sbb aku tgh hepi2 tgk American Idol..
soookaaaa!!its back!
.
last season David Cook menang kan.
sangat berpuas ati walopon aku x dpt vote.
kalo bole vote,aku takkan membazir uwang jugekk.
haha.gile suke bercakap poyo.
rasa nk lempang je.
.
ok2..aku ngapdet secara ringkas.
.
tengahari td aku ada lunch dgn engineer.
bkn lunch date yer..kak N ajak join..
so ofkos la aku takkan menolak..
yg join kali ni cuma 7 org jer..
.
aku dh suggest kt Kak N,
gi makan kat Sri Ayuthia..dan cadangan di terima!
yeahOOOooO..gumbira!


kali nie naik kete Mr.Shahzan..musti la kete mewah,dah katanya dia somebody2 kan..aku ni jek nobody.. T_T.kete dia sangat cantik..BMW baru ko.siap ada GPS bagai..aku kaber jela muke jakun aku tu..jgn tunjuk sangat acik..jgn tunjuk sangat.
.
.

Sri Ayuthia ni dkt blkg opis aku..kedai paling ujung tu ha.sederet dgn Victoria Station..sebelah lagi ada Jack's..ni la port2 kitorg slalu ketuk engineer gan bos2..tempat dkt dan paling penting..mahal dan sedapppp..huahuahua. *gelok dgn penuh ketamakkan*




ni dulu aku dh penah tunjuk dalam previous entry..tp sbb cantik,aku snap la lagik.nampak ikan dalam tu?byk ek..*wahai biebo,kalo ko berani sila la mancing di kolam ini...*oh,kt tgn berhala tu ada epal hijo sebijik..apa moden benau kan.dah pandai mkn epal seyh!kekaguman.




Kak N dan Shahzan - sesi ngumpat tak kenang dosa.larikss!



taraaaa!!aku suke bos aku yg berbaju biru tu.masa aku mula2 masok keje sini,dia la big bos kitorg.sangat baik ati dan kelako..pastu 2 tahun lepas dia kena transfer Dubai..ni dia balik for goods la.sukeeeee...oh,gambo terpaksa diambik secara kaberline.aku maluuu tetiba.ahaks



suasana..malas nk explain! ;p



muke selekeh ala klasik aku mmg harus aku tepek..ni pon amik secara kaberline.kesian aku..dah cam gambo visa pekerjaan minah endon dah kekdahnya.



makanan pon aku snap dalam mood malu.ada tomyam ayam,butter prawn,kangkung belacan,ayam pandan,ikan masaktaktaunama dan sayor campo.perghhh..sedap nk mampos.




close up skit..nk eksen butter prawn dia tu..sumpah sedap nk matik weyh.mmg tiada tandingan.mmg ni la favvy aku dr dulu..tu yg beria2 pow org mkn sini tu.hiahiahia.
.
.
dah makan2..balik la opis dalam kol 2 lebih.
takpe..berani bos nk marah aku??
aku kuar gan big bos okk..
haaa.marah la!marah!
berlagak sungguh aku sampai terkembang idong.
.
urmm..minggu ni dept aku dh kena pindah sebelah.
tak bestttttttttttttttttttttttt T_T
dah takleh coci mata tgk engineer kacak2 kt sini!boringgg!!
.
somebody plis wakili biebo lempang aku meh..
aku dh di luar kawalan kegatalan ini.