Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, January 12, 2009

mkN stEambOat di JohnNy's

ari sabtu,
ada plan gan kak fida nk makan stimbot kt Johnny's.
memula kak fida cam jadik x jadik.
sbb anak2 beliau demam..
pastu somi terchentanya tgh tido ptg.huhu.
last2 minute,jadik kata dia..yeayyy~!!

aku gerak dulu gi shah alam..
pasal plan nk gi Johnny's bukit raja je.
cam la takdak Johnny's lain berdekatan.
JJ kepong ado..OU ado..
saje gedik nk lepak2 shah alam.
kata ramai kroni kat sini..cewahh.eksen.



dh sampai shah alam dkt area Brunsfield *nama ni aku palinggg nyampah nk mentioned.babik!haha.dendam tak abih2.keji.* ada eksiden..kete BMW sondol bontot kete apa tah.aku tak pasan sgt sbb aku tgh laju.eksiden tu plak belah side sana.tgk gambo dh tau betapa aku tak sempat brek kecemasan,pulled over tepi lalu tangkap gambo.aku amik sepintas lalu je.tu gambo tetiba jadik senget benget.
.
yg sadis,driver dia cina..so aku rasa dia terpaksa cut cost duit baju raya dia tahun ni.hahaha.aku gilo gelakkan org..padahal td kata sadis bagai.


sampai Jusco Bukit Raja,
aku gan biebo jejalan dulu sementara tunggu kak pida.
takdak ke mana sangat pon..
pusing2 coci mata sambil ngumpat kapel2..
tak sedor diri tah2 ada org ngumpat kitorg.ihiks

dalam pukul 6, kak pida roger2.
dia dah tunggu depan Johnny's.
berdesup la kitorg ke sana..
aku dh la kelaparan x makan satu hape pong.



kak pida dan KRZ..memasing dh lapo jugak gayanya.order set stimbot utk 4 org..pastu tambah side2 order skit..skit ker???



aku adalah gemok di sisi biebo.pehal tah muka aku jadik 4 segi gaya gitu.ni terlebih makan ke hape.biebo lak skang asik la wat aksi cam org dolu2 amik gambo.kekunun tanak pandang camera.bluekk! ;p
.
sebelah meja kitorg ni, ada 3 org awek yg extra 'sihat' tau.biebo sgt keji.dgn muka penuh sarcastic beliau bersuara..
.
him : yang, gi la mtk borang gan diorg.
aku : borang apa?? *muka bengong gile.x paham*
him : join club diorg.baik mtk cpt.sok2 borang abis.
.
eeeeeee...jahatttttt!!nk kata aku gemok la tu.sangat mengada2 okk.sok2 aku betol2 gemok baru padan muke ko.sila la carik awek lain.pastu aku solat hajat soh awek baru ko tu gemok 14 kali ganda drp aku!muhahaha.keji.keji.


buah hatiku berdua ni demam arini.patin senyap jek..cam mimpi lak aku tgk dia gitu.kot tak,mmg aktif sesado.apiki plak ganti tempat akak dia plak..byk idea oh.



hambik ko..ni kes lapo ke kes tamak haloba?salahkan manusia yg sesedap rasa ngorder.ko rasa sape order??? *muke kaberline tak bersalah*




campak sume kt dalam periuk..perghh..merembes air liur.


tomyam dia mmg heaven la..pedas masam mmg cukup la.tp tak setanding stimbot kt COCA la..tp COCA mahal sgt..50++ sorg.mmg la buffet,tp besor mana la perot ko nk sumbat.16-17 ketol dh muak.16-17 ketol?tak agak2 angkanya..hehe
.
mmg puas makan aritu.sampai jenuh nk ngabih.tula..org tamak slalu rugi.tp kira tak rugi sgt la..sbb mmg abis kitorg makan.kira tak tamak la.huhu.
.
total aritu RM83.30..guna JJ card dapat less so jadik la RM78 bape sen tah.bayar tontong2..sgt la gumbira bila dh kenyang.


ku akhiri gan muke apiki tgh menoty.
.
.
aku tak bermood sgt la nk berciter ni.sbb aku cam x sehat.td mata aku gelap tetiba.sib baik dh sampai opis..kena aku tgh drive, tak ke gelap utk selama2nya?huhu.simpang malaikat 44.ni aku tgh pening2 sampai nk muntah.dah cam pembawakan budak lak dah.
.
ok.japgi aku ngapdet citer ari ahad plak.