Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, January 8, 2009

JiRan Saya KeLing

aku kan..malam td cam takleh tido.
biasala..aku kena tido dalam keadaan kedap bunyik.
harus la sunyi..sepi..tenang..
bunyik lipas berjalan carik makan pon aku takleh.
mmg sesaje je kene rembat gan aku sampai penyek.

tp tu dulu la..
since aku pindah sini,aku latih diri aku.
cuba tido dalam keadaan berbunyik2..
sbb apa??sbb umah aku tingkat 2.

kalo aprtment kt gombak dulu,paling atas.
so aku takde jiran dok atas.
aku je bergumbira lompat2 siksa org bawah.
mcm keji.

mlm td keling atas umah aku memekak.
dok berjalan cam bapak gajah.
gedung2 bunyik dia.byk makan kari neh.obesiti!
pastu dok tarik2 perabot umah..krukkk-kreekkk.
perghh...aku teros takleh lelap.hanjeng btol.
badan dh la penat bertungkus lumus kt opis mlm tu.

aku rilek je dgn ati membara.
rasa nk bukak tingkap,menjerit soh dia senyap.
tp mcm la dia dengar.


aku rasa diorg laki bini tetiba mood honeymoon kot.tu berjoget sakan tu.babik ah.takpon tgh plan nk dapatkan anak lagi.
.
.
tp mmg bising cam lahanat.
tak paham aku.tak reti mgantok gamaknya.
pastu bunyik flush jamban..busy sungguh la dia ni.
dah menari2,nk terberak la plak.
.
perlu ke aku naik atas gi sound sedas dua?
nak ke tak...
pikir..pikir..pikir...
.
.
sudahnya aku telan sleeping pil.
hambik ko.lelap sampai terlajak.