Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, January 20, 2009

Korg Naik Bas bOLe??

pagi td...aku kuar umah kol 7.40.
aku bajet mmg bole sampai opis b4 kol 8.30.
psl slalu je aku kuar time2 camni.

dr area umah aku,jalan clear je aku tgk..
ati ada sikit sinang la...
tp kuar2 je trafic light tu,
hambikkkkkkk kooo!
panjang berjela jammed dia.

tidakkkk!!
tak berpeluang la aku nk lepak bekpes arini.
dah janji gan Kak N smlm..haihhhhh.

tp sib baik aku dh beli sandwich kt Shell..


tak bergerak okk..45 menet aku baru gerak dalam 5-6 meter...haaa.peciter tuh???aku agak ada eksiden kot kt depan tu.memang la normally jammed gak..tp taklah seterok ni.sesuatu sungguh.alang2 dh jammed tak bergerak, aku mkn dalam kete jek.siap bole bukak picit2 sos atas sandwich lagi.punye la rilek.rugi tak beli sotkabar!
.
pastu saje je kunyah dgn muke rakus,kasik org sebelah takot nk pancung kete aku.asik la nk potong Q..aku tajang ko kang.dah la tak reti bg signal,tetiba je ko nk pancung dgn penuh laju dan menggelabah.eeee...budus!aku terkejut tau tak.buatnya aku terkejut pastu tertekan minyak,sesaja je kete ko kene sondol gan aku.kompem2 aku plak nk bayo ko.nyusahkan org btol.
.
rupanya kat depan tu ada eksiden.btol2 atas flyover tu..aku tak tau la eksiden apa dgn apa..yg tinggal masa aku lalu tu cuma serpihan kaca yg dh bersepai..takde mayat.so eksiden tak terok la tu.
.
sudahnya aku sampai opis kol 9..lambat lagi.nyampah btol.dkt2 nk appraisal ni la aku termasok lambat slalu.. "TER" yer..bkn sengaja... ;p
.
korg bole tak pasni naik bas ke..tren ke..kan byk pengangkutan awam.bior aku sorg je bawak kete.kerjasama anda amat saya hargai...sekian.