Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, January 19, 2009

Movie + sesi PeNatkan Kaki

Ahad

celik2 mata smlm aku text emy.

'korg pe plan arini?acik xde plan la..jop tgk wyg.'

hambik.beriya aku taip blek sini.
punyerla nk sampaikan citer dgn betol.
padahal bkn korg kesah pon..wagagaga~!
takpe.aku suke.so lantak ko la.

emy kata dia on jek..tp diskusi dgn ayam dulu.

aku mmg takde plan gan biebo smlm.
ingatkan maleh nk turun shah alam..
cam nk lepak umah jek..tido spjg ari.
tp gilakah??ahad bkn musim dok umah!
ahad adalah ari bersoka ria sedonia!!
mari berjoget!!!!PANG!!
tak pepasal!
.
dalam kol 2.30, berkumpul kt Qaseh.
ayam kata kene sharp kol 2.30.
jangan lambat kata dia...

fine.aku sampai tepat2..tp mana ko???
janji ayam btol la ko nih.ahaks

seploh menet pastu,biebo lak sampai.
tak byk conversation gan beliau..
aku still tak bermud nk berborak sakan gan dia.
keras kematu dua2 ekor.pape tah.

pastu emy gan ayam sampai.
hip hip horay..baru aku byk bunyik.
lunch2 dulu pastu teros gerak gi pyramid.

tp jammed yg hazab oii kt pyramid!
sume cina tgh soping sakan gamaknya.
yg tak cina pon sebok2 gak amik kesempatan.
itu normal..raya kita gitu gak diorg kan?
.
parking full sampai kena park bwh tanah.
tu pon park haram kt tepi entrance.
mampuh mu.sape soh wt parking skit sgt.
*skit pejadah..bole sesat oh dalam tu.*
.
teros naik ke cinema beli tiket.
ada 2 citer dalam kepala kitorg..
IP MAN or Maut..dua2 cam best jugak.
tgk la show mana yg ada seat kosong dan strategik.
kot sume citer skrin atas batang idong,
lupekan ajer..juling mata weh.


cam bese..kaum hawa always ke depan.beli tiket ke..order makan ke..pesal ek??pelik haku.tp sbb cam dh bese.lantak ko.huhu.
.



org ramai nk mampos tgk wayang..tp taklah beratur lama sangat pasal dia bukak byk kaunter.so tak sempat penat pon beratur.kitorg amik citer Maut pasal IP MAN seat dia depan skrin.takpela.aku tak rabun tahap kronik lagi.


pastu ada masa sejam lagi nk merambu..
duk kira tile pyramid.

dak laki ni cam ko x tau..
pantang ada masa,sume nk gi berasap.
sementara depa dok luar membakar jantung,
aku lepak2 tgk deco raya cina.
cantik kooooo!


ni dia sangkut2 kt atas...lawo ek.kalo dia sangkot naga sekor dua,kompem bertambah cantik dan the bomb.pastu sangkut nyonya/apek tua skalik.baru kene konsep.


ni stage dia...uiii.lawo la.tp tahukah anda,midvalley paling cantik bab2 deco ni?tp xde kesempatan nk gi sana.maleh nk bersesak carik parking yg hazab kt sanun.
.
mari mengumpat sikit.

aku cam nk tergelok tgk kapel2 ni sakan posing depan stage.bkn la sbb apa,sbb aku rasa aku tak seselamba itu nk bergambo.i mean dgn boipren la kan.sampai tahap nk peluk2 cam amik gambo pengantin depan2 org camtuh..eeeee..tak kuasa ye.dah la penuh org bersidai kt atas ni.sume dok tgk2 jek.
.
takpela.ko gan pakwe ko romantic.


ada gak kapel yg main tarik je org lalu lalang,mintak tolong amikkan gambo.uii..sanggup ye ko.yerla,bila lagik nk amik gambo feeling ko kat korea kan.bole gak buh kat myspace,frenster bagai.
.
imagine aku,kalo dia suruh amikkan gambo,ok fine bole.tp cam mengada la kan,org dh tolong amik,pastu ko telek2 henpon tgk muke ko tak lawo dalam tu..pastu suh aku amik lagi 2-3 kali lagik.sambil terpaksa tgk ko senyum2 kontrol ensem/lawo..
.
pastu ko telek2 lagi henpon,muke tak puas ati seolah2..
"pesal buruk muke aku?tak reti amik gambo la dia nih!"
.
padahal ko mmg burukkkk!hahaha.keji.ni andaian dan drama rekaan aku la semasa tgk sketsa2 kat bawah tu.aku kan suke berdrama lebey nih.


dah tgk,harusla aku jeles.nk jugakkk bergambo.paksa emy amik pic aku.dan pasti emy merasa spt apa yg dirasakan dek tukang amik gambo di atas.
.
aku gemok ke???ayam kata aku dh gemok!!!aku slim okeh. *sambil hentak kepala kt dinding dgn harapan tidak terngiang kata2nya di telingaku ini*
.
pastu turun jusco bawah beli air nk seludup masok dalam wayang.pejadah ko nk beli mahal2 kt wayang tu kan.kalo kat sini,mineral baru 80sen.aku mmg berkira..sbb aku keje buat kira2..so what? ;p
aku gan biebo try ini...


nama glamer pie konon..tp masa aku gan biebo makan dalam wayang,dua2 cam tercengang.
.
"laaa..karipap rupanya.cheh!"
.
dahla 2 hengget seketol.rasa dia ok-ok jek.sedap lagi karipap mak aku buat.
.
kitorg tgk citer maut dgn penuh keinsafan.
serius,baik korg gi tgk..!
aku sampai ternganga tgk citer tuh.
.
.
pastu teros lepak Qaseh makan Chicken Chop.
.
.
sekali lagik..
citer abis!!
nguahnguahnguah!