Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, January 21, 2009

I want..but i CAN'T! T_T

Aku nk tunjuk sesuatu kt ko.

Ini adalah pendrive aku.



Spesifikasi
1) Simple

2) Tak cantik mana

3) Kalo pencuri nampak,beliau pon tak sudi nk curi
*mungkin sbb pencuri x pandai main computer.
sbb slalunya pencuri ni bodo.kalo ko tak bodo,sila jgn jd pencurik.*

3) Kecik dan mudah ilang di sebalik kertas2 atas meja aku.

4) Gantung POOH dgn harapan ia kelihatan sedikit stunning dan ada elemen girly.
*But it isn’t work at all. Still nampak x cantik. T_T *



But…auditor ni punye pendrive

Spesifikasi


1) Lawo nk mampos!

2) Rare!

3) Kaler Pink yg menawan cam warna gula2 kapas. Sipi lagi aku nk terjilat td.

4) Bentuk Love, maka akan disayangi selalu.

5) Ada word “JUICY” yg mungkin bole membuatkan kita sentiasa rasa segar. *apa kene mengena?tah..aku rasa segar jek.*


6) Boleh cantum dan belahkan ati tu mengikut mood semasa.katakan ko tgh sakit ati gan boipren ko,ko cabut pastu baling sebelah ati tu jejauh.sangat berguna utk melepaskan stress kan?
.
.
Dan paling penting…anda berada di kelas yg tinggi.
kenapa??Sbb td aku tanya dia…
“mana u beli ni..cantik la. Cam nak beli lak rasanya.. “
.
.
.
Dgn senapas beliau menjawab..
“cantik eh?thanks..i beli kt US..”


Dang!!! T_T
.
.