Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, January 23, 2009

JenJaLan DI OU

ok.ni baru ada kesempatan nk ngapdet.
aku sangat la bz..time coti lak ke sana sini.
piknik la...mancing la..
tu later aku cite.

ni nak cite pasal ari jumaat lepas.
zaman aku sebok2 pindah randah tu.
dalam sebok2, sempat gak aku gi jejalan OU.

yerla,rehat 2 jam..
pejadah ko nk taat sangat dok kat opis ye x??
lainla ko part time keje guard plak.huuuuu


kitorg pegi naik kete kak ziza..aku maleh bawak kete aku sebab kete aku takleh naik reramai..kang bercalar balar kete lowered aku tuh.wahh..eksen la sangat.pelampang sedas baru sedor diri ni.



sampai2 teros menerjah port makan kat Arena.dah kelaparan..maklumlah arini cam buruh kasar kejenya.dok angkat itu ini...byk membakor tenaga tu..harus di topup.



takde mende yg menarik nk makan.makan nasik2 ni cam dah biasa kan..so kitorg carik la benda2 rare sikit.kekunun rare la padahal sama jerk selalu mencekik.bluek!ni jual yong tau fu plus mi kari..pejadah tu?try je la kan..



oh tomeinya..tp aku cam konpius..ni muke bear ke babik??sbb dalam jiwa ada was2,maka takyah la aku gedik2 nk ngambik kan.tp sini sume halal food.so tak mungkin la babik kan.



taraaa!mi kari campor yong tau fu.ko pilih je 4 ketul bahan yong tau fu macam tauhu ke,bebola ketam ke, pastu pilih mi dgn kuah kari.siap.harga dia dah campor tax adalah RM6.20.big portion..nak pitam aku ngabihkan.rasa dia ok-ok sajork.


sesi makan dgn bersupan bg mengkaber sipat batak dalam diri.



Kak Raisah dan Kak Ruzy pon makan yg sama.plis,jgn jadikan i idola!wawawa~!
.
.
pastu ada la sorg pompuan dtg meja ke meja.
dia dok jual buku kanak2..mcm2 cite ada.
kisah nabi la..kisah dongeng la..
.
memula tu cam tanak layan kan...
tetiba kak ziza rajin lak belek2..
sbb dia tgh carik hadiah utk anak sedara dia,
dia rembat la sebijik.
harga dia 10 hengget siap dapat 1 cd lagu kanak2..


.
pastu cam sengal..dia bukak buku tu,pastu nyanyi sume lagu dalam tu.yg kitorg lak bole bantai join sekaki..
.
"london bridge is falling down..falling down..falling downnnnnn"
.
"oh mcdonald have a farm e-a-e-a-ooooooo"
.
damn!sangat buruk kelakuan org2 tua ni.
sila kecualikan diri saya dalam kelompok ini.ahaks.


dah makan2..sesi berjalan carik adiah anak sedara kak ziza.baby lagi anak sedara dia tu...baru masok setahun..adiah baju jerla paling relevan rasanya.
oh sebelum tu,tgk2 deco raya cina.kalo ko tgk secara live,ko akan pengsan.sangat mengkagumkan sebab lawo nk mampos.cam ala2 zaman purba dan zaman bruce lee belajor kungfu.mmg cantik tertarik.



sesi terjah butik baby.sume nk masok tp yg menarik cuma ada beberapa sajork.antaranya di sini la..



aku terpandang baju ni..dan terbayang kalo apiki pakai..perghh..kacak dan bergaya.tp harga dia??bole tahan bergaya la ummi dia kuor duit kalo nk bayor tu...huhuhu



last2 masok sini...sini macam byk sikit choice dan cantik2..harga dia ko jgn pelik la kan.dah namanya Guess..takyah guess2 la bape.kompem ratus2 ado..



kak ziza amik baju ni...sesuai la kan.sebab anak sedara dia tu duk australia.kekunun cam sejuk2 sikit la..yeke??rasanya sama je cam malaysia tak?ok maybe sejuk sikit la..nanti la aku gi sana amik suhu sebenar.



bestnya jadik anak sedara kak ziza.akak ada feel nk amik anak sedara angkat tak?saya sudi jadik volunteer..nguah nguah nguah. *ni gelok berlakon jadik baby nih.dgn harapannnn...*
.
baju tu costed her RM 150.takdak discount pon.
.
dah abih2 jejalan,baru sedor diri jam dah kol 2.45!!pejadah 2.45 kat mall lagik.pastu huru hara balik opis..sudahnya sampai opis kol 3.15pm..
.
tahniah..appraisal ni sok,sila ko menangis reramai!
.
.