Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, January 5, 2009

jOm kE DiGitAL MaLL

semalam bersamaan ari ahad,
buat pertama kalinya aku ke Digital Mall.
tak penah2 aku ke sini..

tp aku penah dengar la nama dia..
org kata tempat ni ala2 lowyat.
kalo ko nk carik gadget yg mcm2 spesis,
mmg ni la tempatnya.
org kata laaa...bkn aku kata.huhu

aku pi sini sebab teman biebo anta lappy dia.
dia beli lappy mahal nk mampos tu kat sini.
so alang2 ada warranty,baik la pi anto repair.
sok2 dh kalo warranty dh abih,mau ternganga kuor duit.

kitorg gerak dari shah alam kol 4.30.
ada la dalam 20 menet perjalanan pi sini.


ni la Digital Mall.oh,parking mmg hazab nk mampos.dahla jalan sempit,pastu kena parking tepi2 jalan je pasal building dia tak provide parking.agak kehampehan la kan.




masok2 teros menuju ke kedai komputer tu.ni diorg tgh diskusi2 camne nk repair lappy biebo.ari ahad takdak servis..pastu kalo nk anto servis,mmg 2 minggu baru siap.biebo dh garu2 kepala pasal dia nk guna lappy utk exam.camno tu?sila la pinjam lappy murah den tu.tp ada charge dikenakan.muhahaha.
.
tp end up biebo tak jadik anto lagi..next week pas exam baru dia repair.



kedai dia ni cantik gak ler..byk barang mahal2..kalo kita merompak di sini,pasti kita sgt kaya dan bole melancong ke eropah dgn suka ati.


aku dan biebo dok pusing2 tgk barang.pastu bile jmpe benda2 cantik,dua2 cam sakai muke jakun.siap ternganga2.yerla,nk beli cam tak kemampuan kan..idup ibarat layang2..ni ayat abih sedih aku reka nih.
.
aku rasa abih sume kedai la kitorg round.sampai kaki aku lenguh2.dah la org ramai giler..


pastu aku excited giler tgk skin utk lappy.skang mmg tgh 'in' benda ni.sampai rambang bijik mata aku dok tgk..nk beli smlm,aku tak bawak lappy.mmg la bole tepek sendiri..tp sbb aku sedor diri yg aku ni tak penyabo dan tak berseni.alangkan tampal sticker kt cermin kete pon senget benget..ni kan plak nk tampal sticker bapak besor ni.kang kalo menggelembung2..aku gak yg hangin sambil mencampak lappy ke dinding. *drama.drama*
.
so next time dtg leh bawak lappy suh diorg pasangkan.abis cerita.


pastu ingat nk beli game buh dalam laptop.sbb aku cam dh nk termuntah asik main Sims je.aitu kemain excited ek..ni cam dh muak plak dah.tp takde game yg menarik.aku nk beli Silent Hill..tp ketakutan plak nk main sorg2 kat umah.wakakakaka~!
siyes.game tu aku main kt PS2 pon cam berdebor2 nak matik.asal antu nk keluar je,aku dh terlompat2 tutup mata.macam bangang.
.
pas balik Digital Mall, tak kemana pon.lepak mamak sampai kol 10.pastu aku teros balik damansara.
.
.
dah.nanti aku ngapdet lagi.ni line tgh panassss..bos aku sebok je panggil2.perlukah aku menyekeh beliau dgn kepala lutut aku?muhahahaha~!