Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, January 15, 2009

piL yg BuaT aku MeLayanG..TETTT!

smlm kol 8 aku gerak dr opis..
jalan tak bape nk clear sbb ujan..
so kete cam terkemut2 bergerak..
maybe sume kete tayar dh separuh botak.
bunga2 tayar pon dh banyak meleper..
jadik cam fobia la bile ujan kot.
kot aje.jgn ko percaya plak..

sampai area umah aku..ujan masih merembes.
aku dah la penin tak tido..
kang kena ujan bertambah oteng plak kang.

so teros la aku balik ke umah..
tanpa memikirkan nasib perot aku..
takyah tapau2 kalo tgh ujan nie..
leceh nk lari2 sambil tutup kepala.

pastu aku mandi manda dan layan tv.
mata cam dh mengantuk skit2..
tp lom tentu aku bole lena bila baring.

Isomnia ni dh lama aku kena..
since belajar dulu..kdg2 3 ari x tido.
terok tak terok la kan..mata dh cam panda.
tp panda yg kiut la..wahhhh.nk jugak tu.

tetiba perot cam kelaparan...
nk call mcD kang...YAHUDI!YAHUDI!

end up aku call Liza..
*aku mmg suke bubuh dialog..supaya ko bole terasa cam ko dgr drama kt radio RTM pepetang tu.barula ada feel...*
.
aku : mana ko ?
her : tok yem..ko?
aku : umah la..ko gan sape?
her : kwn2 deep..meh ar lepak.
aku : malas..aku gantok..tapau aku leh?
her : meh ar lepak ngok!!awal lg ni.
.
yer.beliau adalah kasar dan berbadan besar.
mulot cam longkang lak tuh.
hiahiahiahh.ampun mak gajah!
.
aku : malas laaaa..tapau aku leh ke x??
her : pompuan (^(&*(&*( <- mencarut.
aku : ok ar..takyah la. <-merajuk dan harap dipujok.
her : ko ni pemalas.nk makan apa??
.
see..rajuk aku kompem menjadik!tepukan!tepukan!
.
aku : megi goreng mamak..aku nk mamak punye.
her : amboi melebihhhh...order jela makanan kt sini.
aku : takmo..aku teringin mkn megi yg deep mkn aitu.
her : apo??tu kt idaman sana la..ngok ngek mtk bkn2.
aku : alaa..bkn ko x lalu situ japgi.
her : budak gile! *pastu gelok cam syaiton.rejam!rejam!*



ni la megi goreng sedap tu..maceh la yer kpd mak gajah sbb anto kt aku.sori tak dpt ajak ko naik umah aku..sape soh ko dtg gan pakwe ko.umah aku ni diharamkan org laki bkn muhrim masok..kang kene strok.miahahaha. *alasan malas nk layan tetamu dtg umah..get it?*



dah kenyang..mata makin gantok..tp aku yakin aku takkan bole tido tanpa bantuan obat.so amik tong obat.byk kan??ni la gunanya ko berlakon sakit dan amik MC..leh wt koleksi ubat.ko ckp je penyakit apa..sume ada.
.
sbb aku ni pelakon versatile..kdg2 cirit birit..
kadang2 senggugut...migrain..
demam mlm <- sbb siang jmpe doc dh x panas.
muke mmg poyo2 sakit <- jgn kenakan sbrg mekap jmpe doc.



nilah pil khayal aku..ubat tido yer..bkn pil khayal yg org dok guna kat kelab dangdut tu.pastu gelek cam tak nampak org lain.hiahiahia.tak pepasal kelab dangdut terlibat.ko terasa ker??oo..nampak nau ko ni kaki dangdut..huuuuuu.
.
nak amik ubat ni bkn sng..mcm2 dokter interview.mcm la aku nk guna pil tu tak pepasal..yerla,in case aku ilang pedoman putus cinta ke..pastu nk bunuh diri ke apa..giler!takde keje aku nk matik sbb pts cinta..baik mati berjihad kt Gaza sana.hapuskan Yahudi!Yahudi!haa..kan dh tetiba patriotik aku.tu mls nk cite tuh.




i took sebijik..cukup la..jgn belajar makan lebih2..sok2 takleh tido skit,dok pulun ubat ni jek.bergantung sangat gan ubat.doc kata ubat ni takde la side efek tak baik..cuma kalo amik over2 cam ko nak tido seminggu or tido teros,mmg la tak elok yer adik2..



dah makan ubat..teros la aku berpura2 tertido.wakaka.giler poyo nk berlakon plak.
.

mmg sbb mata aku dh gantok..
so beberapa minit pastu aku dh lalok.
kepala dh goyang2 sambil tangan dok cucuk langit.
ok over penipuan.
.
aku tahan je mata kasik gantok kaw2..
dalam kol 11, mata dh cam melekat takmo bukak.
aku pon bangun tutup tv gan laptop sume.
.
masa aku berdiri tu,kepala dh berat.
tertunduk2 aku imbang badan..
cam nenek kebayan.
mmg rasa nk tumbang dah..
lantai pon tinggi rendah je aku rasa..
gile efek ubat tu kan.kurangkan daya graviti.
tetiba graviti plak terlibat sama.
.
aku landing atas katil...
teros tak ingat hape...
sedor2 dh pagi..eh,aku tido ke tak ni??
tak rasa cam tido pon...
.
pastu aku tak ingat aku call biebo ke x sblm tido.
tanya dia pagi td, dia kata aku call..
masalahnya aku tak ingat langsung..
kompem smlm aku bkn lagi diri aku...
.
mungkin aku dh bertukor jadik cicak yg mabok.
.
*perumpamaan dgn cicak sbb nk kata aku ni KURUS*