Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, January 4, 2009

DatiNg2 dan MiTinG

ari sabtu cam bese la bagi aku.
ari utk bgn lambat bersenang lenang.
berehat la cukup2..5 ari keje keras okk.
ko ingat tak penat ke?sakit otak gan badan neh..
ceyy..kekunun keje berat ngalahkan peladang la ni.

aku bgn tido dalam pukul..err..takyah la cite kol bape.
dah bangun mandi manda,lepak2 tgk tv sambil tenet.
giler nyaman dok umah..cam terharu giler.
mcm nk meleleh airmata depan tv..
siyes,dah lama aku x melepak kat umah.
kan lately cam asik ektibiti luar je..

dalam kol 4 aku gerak gi shah alam.
nk berdating gan lakiku plak..
topup kasih syg yg dh berkurang nih.bluek!
kitorg nk tgk wayang cite Bedtime Story.
woOhOO..dah lama tak tgk wayang!

kitorg gi JJ Bukit Raja je..
sbb show kol 6.45..kol 9 ada miting plak.
kang kalo aku gi pyramid cam tak sempat..
mula la nk kelam kabut balik.tak best!


nti mula la biebo bwk kete gan muke siyes.
tak layan aku kat sebelah..eee.x soka!
kekurangan kasih sayang tau tak..miahahaha~!
kegedikan terlampau tetiba.

dah beli tiket,kitorg gi makan dulu..



makan kat Johnny's terchenta.hehe.tak abis2 Johnny's..suke benor gan warga nepal gayanya.yerla,staff dia kan ramai Nepal..tp service diorg best okk.tak mcm staff Yang Seafood.hoho.tak abis2 lg dendam terpendam tuh.




biebo's new look.ni baru potong rambut ni..kacakkah??yer.yer.sgt kacak dimataku.ciom satu kali.muacks!teettttttttttttt!!



biebo mkn Spicy Beef..oh tidakk!once again aku tersilap order.kan favvy dia Blackpepper Beef,aku bole tersilap tunjuk menu kt nepal tuh.pastu nepal tu repeat order bole aku tak dengar sbb dok layan henpon.iyarkhh..i'm sori bo.sib baik la nasik tu sedap gak..kalo tak 14 minggu aku nk dengor dia tembak2 aku dgn ayat sedih.
.
"hmm..terkilan lagi la bo...."
.
damn!aku bab2 makan ni senstip okkk.sila jgn buat dialog sedih..rasa bersalah dei.huhu

aku cam bese la..Pineapple Fried Rice bersama sambal belacannya yg super sedap tu.licin aku makan..giler dasat kesedapannya.tak tau la kalo org lain makan tak rasa sedap..tekak aku ok jek.mmg bersyahwat kalo nampak depan mata.ahaks



dan wajibulghunnah amik dessert water chestnut.yada!yada!best gilo.



pastu shidah pon sampai.dia menjoinkan diri gan kitorg tgk wayang.


minah ni nk start keje kat tempat baru diz monday..so gud luck la yek.sok2 gaji pertama sila belanja aku.aku cakap siyes neh!

dah makan2..kitorg pon tgk la movie.
well..citer tu bg aku ok-ok jela..
kelako mmg kelako..tp jz ok-ok.adui..apa aku ckp neh.
.
aku ingatkan cite tu ala2 jumanji..
rupanya tak..pastu yg cam epik2 tu cuma imaginasi je.
aku ingatkan betol2 dia gi zaman tuh..chaih.
but overall..seronok la..gelok2 jek.
.
dr Jusco,kitorg teros gerak gi Sec 13.
sbb bebudak Keicar Team sume dah standby kat sana nk miting.

Restoran Qaseh yg byk motip 'Love'.kira kalo lepak sini mmg penuh dgn kasih sayang la.iyakah??


lepak2 tunggu miting.



kak pida sempat tersengih tayang gigi..emy plak tak pandang camera.tak whore btol la.hihihi


patin cam bese la..kene gomol gan aku.dia kalo awal2 jmpe aku,mmg baik je.pastu bile aku dh main2 gan dia dalam jangkamasa 10 menet,beliau akan bertukor jadik ganas.kdg2 siap terlempang aku.oh tidakkk...aku didera!kalo anak aku sendiri,kompem aku PANG balik!miahahahaa~!




nak jugak tayang muke aku..

miting td abis dalam kol 11 malam.pastu sambung lepak kat sec 7 plak.tu malas la aku nk citer.ni pon aku gigih ngapdet pepagi buta.berdasarkan jam lappy aku,skang pukul 3.21 pagi!!!haaa..kental tak kental la aku ni..tabik spring satu kali!
.
.
mata dh berat..so chiaos peeps!!
.

*aku dh terlelap sambil menaip nih..comel la plak rasanya.wakakakaka~!ok sila muntah reramai *