Monday, January 5, 2009

sAya Dh BoLeH KawEn.yeAhOo!

alahai..gediknya la tajuk kan.
aku sendiri rasa nyampah baca.huahuahua.

malam sabtu masa miting tu,
emy ada kasik aku sumting..
sesuatu yg amat2 penting.
kalo aku takde benda tu..
aku takleh beranak!!

haaa..ketakutan tak??
takut okkk.aku nk anak!!

dan kalo aku takde benda tu..
mungkin aku akan mengandartukan diri aku.
oh tidak!tidak!tidakkkk!

ok melebih btol drama.



benda yg penting itu terkandung dalam envelope ini.kalo ilang envelope ini,mungkin aku terpaksa menderakan diri aku selama dua hari lagi..tidak!aku tak sanggup weiii..
.
meh cekidot apa dalam envelope itu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


laaaa...sijil kursus kawen rupanya.tahniah!tahniah!dgn sijil ini,aku dilayakkan mendirikan umahtangga walopon skill memasak aku masih di tahap beginner!




ko tgk..siap laminate attandence lagik.so nanti org kt pejabat agama tau la bahawasanya ko tak ngelat beli sijil kursus yg palsu.ni sah seumor idop..so kalo aku kawen 10 tahun lagi pon still leh guna.10 tahun lagi????no.no.tu dh nk dkt monopos.cannot be.
bo,please take note.



tp kan...sijil tu takdak dalam simpanan aku skang.
biebo simpankan aku nyer sijil skali dgn dia punye.
ko tau sbb apa??sbb bermotip keji yer tuan2..

ok.aku kasik sedutan drama antara aku dgn encik biebo ni.
lokasi kejadian adalah di dalam kete beliau.


aku : eh bo,nanti ingatkan yang amik sijil tu..
bo simpan bo punye,yang amik yang punye.
*ni adalah kerana sijil kitorg duk dalam 1 envelope.*

him : takpela,biar bo simpan dua2 jek
aku : eh..mana bole.takleh..takleh..
him : pesal plak..?
aku : nanti kalo x jadi kawen gan bo,susah la nk mtk2..
*aku saje je buat ayat poyo2 ni*

him : oOOo..ko ada niat eh nk kawen gan org lain!
aku : wei..org cakap in case la..
him : takde.takde.biar bo simpan..
nti padan muke ko kena pegi kursus lagi.


yes!beliau sgt pendengki!
padahal aku saje je nk sakat dia.
tp btol la kan..
ko bayangkan kalo dia simpan sijil aku,
kalo aku tak berjodoh gan dia,camne nk mtk balik??

dah la aku ni jenis kalo putus,
mmg haremm takkan kontek dah.
tak pepasal nk kena gi kursus lagi.
malas weiiiii...

dan malam tu aku btol2 terlupe amik sijil aku.
.
.
smlm masa otw ke shah alam,aku texted dia

bo,jgn lupe bwk sijil yang eh.

he replied - OK


pastu time aku jumpe dia..

aku : mana sijil??
him : alaaa..lupe la.td sblm kuor bo dh kasik shila.
soh dia kasik mama simpan.

whattt??????
sangat sengaja ok.
padahal masa aku msg dia tu,dia lom kuor lagi..

aku : ko mmg sengaja kan.. T_T
him : *gelok2 cam setan!*


papepon..doa2 la aku berjodoh gan biebo.
supaya aku takyah gi kursus lagi skalik.
tp paling pentingg....
me love him..wawawa~!
terjiwang seketika!yarh!yarh!

*aku berlari laju2 bagi mengkaber kemaluan malu!*