Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, January 2, 2009

New YeAR CountDOwn-Lets Count FisH!

new year countdown..
ko kemana??

tgk bunga api kt KLCC kah?
bersesak2 di The Curve coci mata kah?
dok tepi2 highway tgk mat rempit lumbe haramkah?
apapon 'kah' ko tu,aku x fedulik.
blom terlambat aku nk wish
HAPPY NEW YEAR kt korang kan.

sorila..x send sms utk wish..
aku sgt jarang buat2 benda2 camtu..
so thanks la pd sape2 yg sms wish kat aku..
walopon aku x balas.

tp kalo sms time raya..aku laju je balas kan?kan?
sbb mood raya lain feelnya.teruja gile babik!
sambil kaco rendang ats dapo pon,gedik2 aku taip msg.
haaa..kekaguman skit plis.

ok.mlm new year aku bese2 je.
takdela kose aku excited nk bersesak2 tgk bunga api.
aku tak minat gi tempat ramai org sgt.
sakit mata dan jiwa..kerimasan.
apetah lg kalo tempt tu dh gaya ko kt jakarta.
tak minat oiiii!!

plan malam tu..repeat mancing kt Sukida Resort.
i like!i like!

memula plan gan emy dan ayam..
nk makan ikan bakar kat Umbai lagi.
aku roger kak pida..kak pida kata..

"KRZ ckp,umbai jauh sgt.balik2 sini dh lapa balik"

amboi..perot apakah itu??muhahaha
so diskas2 la tuko plan B,C dan D sampai Z.
gile byk backup plan..tipuuuuuu!
last2 decided gi mancing sajork..siap camping.
sound cam best kan!


so pukul 9 berjanjian di Qaseh Cafe seksyen 13
mengapa Qaseh?Mengapa tidak upin???
padahal Qaseh ni selang 1 blok je dr Upin.


adala sebabnya..aku maleh nk cite..
biarla ia menjadik rahsia agung Keicar Team.
apapon..aku realized la..x selama2nya org suke kita.
time susah,mungkin dia nampak la ko..
bile dh senang..ko ni jadik point je dia nk pijak2.
sadis sungguh..tp xpe..we rocks babeh!!
berlambak lagi tempat lepak..bersepah!



masa sampai,sume ahli jemaah dh selamat sampai.aku kelewatan skit sbb biebo saya menghadiri ceramah yg mana mama telah menjadik ahli panelnya.pepaham sudehh..miahahaha~!



lepak2 sambil makan...rupanya baru tau Sukida Resort tutup register counter pukul 9.so harapan palsu la kan.sedih je.aku dh terbayang2 kenyamanan camping kt situ.

.
pecah otak pikir plan seterusnya..
td kemain eksen sampai Plan Z kunun..padahal haremmm.
last2 cakap nk ke Tangguk2 je..kolam pancing gak.
tp sebelah dgn Sukida Resort.kitorg x penah try situ lg.
kira ni nk try n error la..dpt ikan ke x,nasib ler.
camping kt situ sampai pagi,then pagi2 masok Sukida plak.
gilo kan??nelayan pon tak tekun camnih.


biebo dah ala2 amik gambo studio.ngades!huhu
.

sesudah itu bergerak la kami ke destinasi yg maha jauh tu.tak ramai sgt pon yg join.kitorg naik kete adik je.sbb malam tu gile banyak road block.mmg la kete biebo tak haram di sisi undang2..cuma cam meleceh la kan..dah la muke aku ni cam pendatang tanpa izin.wahahaha.pertama kali aku kutuk diri sendiri kan!
.
buckle up behind!so konon2 cam takot kena tahan polis,kitorg kt belakang gedik2 pakai seat belt.yg kelako tu,tak jumpe mana pencucuh dia.biebo gan fizi sangkut celah tali pinggang seluar,aku lak selit bawah bontot.miahahaha~!sangat keji lakonan!


dalam 45 menet pon sampai la..jalan ke sini dahsyat seram nk mampos.kalo kau drive sorg2,mmg haremm aku takkan dtg!scary!!creepy!dan sgala mcm perkataan menakutkan ko sila masukkan di sini.


ni lah kolam bernama tangguk2 itu.keadaan tak la secantik Sukida..but ok la kan.masok sini kira jam..RM30 utk 6 jam.mahal ke murah??tp kalo dapat ikan kira free..ok la ek.



dah dapat port menarik,sila la bukak penginapan.cik puteri2 ni nk beradu satgi.time ni dh kol 1 pagi kalo tak salah aku.mau tak mamai bijik mata.



KRZ gigih membukak 'hotel' utk anak istery beliau.


apiki dan patin dh lama hanyut sementara tunggu khemah siap.senang btol jadik bebudak kan.tido memana pon ok..kalo aku la terlentang camni,ishkkk..jgn dibayangkan..sgt burok!


aku gan kak pida dok snap sana sini tanpa rasa bersalah.naik tensi je bebudak ni sbb tak dapat kontrol ensem,kitorg dh snap.muhahaha~!muke aku gile legam kan.dasar mandi laut aitu la ni.gi opis siap kene kutuk lagi.
.
"ko ni kalo dh itam tu,takyah la mandi laut acik oii.."

babik kan.
.
para nelayan dh standby segala bagai bahan nk ngorat ikan.kdg2 cam kelako tau..bila diorg dh fedup takdak ikan,siap merayu2 kt ikan..contoh ayat :
.
"ikan..mkn la umpan aku ni...sdp ni..mkn la"
.
suara cukup sedih okkk.tergelok sakan aku.mereng!


hotel dh siap di bina..belah kiri tu aku gan awek Hasrin akan duduk.lagi satu tu kak pida dan anak2nya.berjiran kita kan kak.



ni aku amik gambo time aku tgh landing baikk dalam khemah.nampak kepala lutut jela yer..tak kose nk tayang muke seksi aku tu.
.

tido pon takla lena sgt.sakit badan aku ni pasal takdak tilam empuk.mmg mengada namanya tu.dah la nelayan2 tu duk memekak je.dapat ikannya tidak.aksi je lebih.ceyy.x sayang jari aku ni.pastu dalam kol 7 pg aku keluar join diorg tepi kolam.rupanya dh dapat patin besor sekor..dan biebo dapat Rohu yg besor jgk.soka!soka!lakiku nelayan berjaya.


kak pida dh boring ngulit anak..ngulit kucing plak.comel gile kucing ni.bersih lg suci lagi.aku cam sian dia lapo.rasa nk campak lam kolam suh dia tangkap ikan tu byk2.hahaha.kejinya idea aku.


apiki still mantok.tido terlentok2 gitu.


biebo yg dr malam tak tido,dok baring kt bawah bangsal.ko ingat dia nk tido??haremmm.mata tu dok jeling kt joran dia je.awek dia yg sememeh bgn tido ni mmg dia tak jeling langsung.nyampah siot!ko sila la kawen gan ikan tersebut!wahh..emo.emo.
.
dalam pukul 8 am,kitorg kemas2 nk gi sungai tekala.
budak2 ni nk mandi pagi kat sana.
then nk sambung mancing kat Sukida plak.
.
sorila,takdak gambo utk citer2 tu.
fon aku baterinya kong..huhu.
ni bkn kes cari alasan nk ngelat malas yer.
.
ok setel sume utang.dah takdak citer pending dah.
sila tepuk tgn utk aku!!yada!yada!