Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 26, 2008

Aku yg acah2 nak berdiet kunun..huhu

semalam kekonon balik umah tanak makan la kan..sebab aku pasan lately badan aku cam dh naik la ko!Tidakkk!!gerun aku!

ni angkara makan x ingat donia masa training la nih!sib baik minggu ni aku xde training, next week baru ado..so cam ada ati nk control makan la kan..


aku cuba mengalih perhatian nafsu makan aku ngan wat bodo jer bile pewot miow2 mintak makan kan.haha.arini aku tanak kasik ko makan.sebab ko asik la bela lemak sampai bersepah2 tayar spare kt body aku yg ramping neh!chisst!

pastu si liza roger aku..ajak lepak kat tok yem *restoran kt area umah aku.siap ada karoke ko!*
aku yg ngah syok layan makeover gan Jay Manuel kt 8TV tu cam x kose la nk kua kan.nak siap2 lagi..nk start enjin kete lagi..pastu kompem time balik aku dah x dapat parking tempat besh.asik la kene ngadap utan.agak takot yer.huhu.

so aku cakap je gan dia aku x nak kua..kang kalo aku kua kompem la aku mencekik ye x?tergugat la prinsip aku nanti.kui3.



lam kol 11 gitu..perot aku dah start beronggeng lagik.over gak la konsert dangdut dia lam tuh...waduuu..siksanya.tetiba jer prinsip aku gugur dek kerana rayuan simpati si pewot.yerlah..yerlah.aku ngalah la.aku kasik ko makan!
*mmg bile ko idop sesorg kt umah,ko jadik gilo dgn bercakap gan makhluk2 bkn org!*


Aku mmg malas nk kua yer..x kuasa sebab dah lambat gilo.aku pon guna la sumber2 sekitar utk memenuhi tahap kemalasan gaban aku nih.aku text liza

Minah..ko lepaking lagik ker?

pehtu dia reply la gan pantas.minah ni mmg suke sms pasal baru dapat henpon baru katakan.haha.kira berlagak secara halus la nih!

a'ah..ngape?ko nk datang?mai la..ramai ni.


Ramai??huh,tah sape2 la dihangkutnya melepak skali.sosiall!

x..maleh nk kuor.tapau kt aku leh x?perot aku lapo nie.


dasar pemalas..ko nak makan ape?


khehe.ko tapau kat aku..bubur ayam mcD Large


Ok.nanti Deed htr kat umah ko.tunggu bawah

see baik kan kekawan aku..bab2 gemokkan aku mmg kekawan aku sanggup bersusah payah.motip??diorg dengki aku slim la!har.har.har.oh yer,Deed tu balak si liza nie la.kalo ko tgk cam pelik la..sbb liza ni tough giler..si deed ni lak slim cam papan.arap muke jer jambu..hehe.tp cinto maut la diorg neh.even si deed ni slalu di ngorat dek pompuan yg suke langgar pagar org,tp so far si deed ni mampu kuat iman lagik yer kwn2..tabik!tabik!hope ko sedor diri sampai bebila..thi.hi.hi
*aku bebas mengata mereka sebab mereka x tau kewujudan blog aku!hak3.keji!*

so malam td pewot aku tersenyum kepuasan..prinsip aku gugur jua kerana pujukan mautnya itu.takpe2..malam ni tau la nasib ko berserta ternakan lemak ko tuh!xkan ku tewas lagik..
*aku rasa makin ari aku makin gilo!chistt!*