Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 20, 2008

Volleyball & Netball Tournament-Coming Soon!!

Yeahoo..yang ditunggu2 sudah pon tiba..dah bape kali postpone akhirnya jadik gak tournament nie..Company aku akan wat tournament Volleyball gan Netball 28th June nie...oh harus la aku masok yer..
netball memang wajib..udah katanya ko tu player company kan..dapat champion lagik you..
sila la muntah kalo rasa jeles yer...ahaks!

Netball ni mmg favorite sport aku la..zaman skolah aku main netball gan hoki..kalo acara balapan cam lumbe lari bagai tuh wa x minat!sebab dak laki skolah aku gatai dulu..asal pompuan berlari,sume siap2 tunggu kt garisan penamat..ko paham2 jer la apa depa dok tgk..budus!haha.

zaman belajar kt JB pon aku join netball club..siap masok paper ko muke aku gan achu..tp aku x sempat simpan artikel tu..so taklehla nk eksen kt korang..team aku dlu sume pangkat mak org tp diorg nyer skill terbang2 tuh..fuhhh....star beb!star!

Ok,details for the tournament:

Date : 28th June 2008

Venue : Gelanggang Terbuka,Multimedia Kolej (Near UTM Semarak)
--> I dunno where..need to find out!huhuhu

Time : 8.30am - 4.30pm



Sonoknya..tp sebab aku bz gan training semua..mana ada masa nk training netball kan..dah la volleyball aku masok jugak!tamak kan!sukatik la..
ni ngah kumpul2 team la..semalam dah ada akak2 roger aku soh join team diorg..auwww..pemes i kan!hiks.