Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 25, 2008

Pagi yang merosakkan otak

Pagi nie aku berangin jer naik tren.Aku naik tren kol 7.45 tu..punyerla ramai orang.hazab betol la.aku cam bese la berjaya nyelit kat tgh2 koc.yerla,kalo ko dok kt bahagian dekat2 pintu tu,memang ko jadik lempeng kene himpit.eee..xkose aku!sebab tu aku prefer berdiri dekat seat2 tuh..

pehtu kan leh lak ada sekor pompuan cina bukit tu masok..yer2 dia nk selit gak kat celah2 kitorg yg berdiri dekat seat ni..dah la mmg berlapis2 org,dia nak lapiskan lagik.lak tu cara dia selit mmg x agak2 ar..main redah jer sampai pijak2 kaki org,tolak2 lagik.apa ke budus sangat ko neh!agak2 la kan kalo nk tunjuk skill menyelit ko tuh.

aku mmg dah menyirap dah bile dia tolak2 lakang aku,pastu siap kaki dia tersepak betis aku.ewah3..cantik btol pangai ko neh kan!cam bodo jer!pastu dia tolak2 lagik!seboleh2 nak masok celah2 tuh.

"Hey!!dah tak boleh masok la!!nak jugak ko menyelit kan!!"

memang aku bg sebijik.abih la org pandang aku..huhu.aku pakai earphone dengo lagu kuat2,mana aku nk tau lontaran vokal aku sgt lantang masa tuh..muhahahaha.
tp aku wat bodo jerla..siap tarik muka ketat2 lagik.dah memang bengang yer.aku tau org2 yg kene pijak2 td pon sgt suke aku marah dia.hahahahaha.

and minah bukit tu terus duk dediam x jadi selit.yg x besh,dia berdiri blakang aku.rasa nak bagi siku jer kt palotak dia tuh.budussss darab 14 juta btol...kan sesia pagi2 aku dh maki org.sgt la not me okeh!huhu


*mmg saya bukan org yg extra penyabor yer..harap maklum*