Friday, June 13, 2008

Jem yang hazab!!!!!

aku sampai kepong sentral lam kol 8..giler ko jem x hengat!mencikkk la!
dah la aku rasa pening2..ada aku bertuko jadik hulk japgi neh..
sbb rasa busan and tension tahap gaban aku kol la laki i nak ngadu kan..huhu.gediknya ko!

encik biebo kt umah kazi lagik..ayoo..berumahtangga kt sana ke hape?
aku rasa la kan..sebelah umah kazi tu ada awek cun kot..tu dia asik bertenggek kt sana jerk!wawa..berdosa dok tuduh laki yer..ahaks.sbb tu biebo slalu la kata aku ni berpikiran kretif..uii.x bangga ke dapat aku yg kretif neh??huhu.the fact,
dia p arrange bebarang kete depa soping ptg tadi..xpela..wa x kesah..hiks.



see..banyak giler kete break down..bertambah la sesak..chist!memula satria ni



pastu kete wira ni lak.oh,xleh imagine kalo kuda putih aku lak osak tgh2 jem bagak camni.kot pancit ke hape..i takot yer.and biebo jauh sgt nk anto bantuan..doa.doa.jgn la rosak.


aku dh tuko kaler merah dah..marah nie.i sangat hangin yer.penat!!!babik la.



lorh..rupanya kt sini la punca jemnya..jalan kuo ke sri damasara..sbb ada trafic lite..korg pindah la jgn dok kat situ..x pepasal jalan nk blek umah aku terjem skalik..huhu


haa..tgk..tgk..kan clear nak balik umah aku..melancar je aku tekan minyak..
oh..kene singgah kedai p beli topup!