Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 26, 2008

My Biebo's Convo

2-3 post aku lately asik la ada selit pasai biebo nyer big day kan..so smlm dh setel lah dah..biebo pon send la gambo2 konvo dia yg akan aku tepek dgn bangganya kat sini.muhahaha.sukatik la nk eksen!nie blog aku hape!


smlm sesudah subuh laki i gan parents dia gerak p PWTC..abihnya lam kol 1 lebey gitu.giler la lama..aku pon dh gersang nunggu laki aku ni update kt aku kisah dia kt sana.yerla,patut citer la kan..dah makan ke x..noty ke x..jatoh atas stage ke x..isau i yer!tp aku paham gak la..dia mst la ngah bz..debar2 lagik..excited lagik kan..so paham sajork. *sgt baik la awek dia ni kan?haha.gilo*



biebo kata dia tak banyak amik gambo pon kt sana..sbb camera ayah pegang.rugi la ko ni bo..kalo x leh amik gambo gan awek2..katanya aritu ensem cam Ronaldo Mualaf kan!hak3.
tu statement vangga diri biebo yer.cam cipan aku gelok.sgt la perasan!tp takpe..i like!





Ronaldo Mualaf gan adik..adik tanak jadik Ronaldinho Mualaf ker?mukekeke
wah3 biebo..sgt kacak la kamu...!!adeh.jatoh chenta lagik la..huhu
*Amaran : statement ni hanya aku leh cakap!*





Biebo + mama + ayah..kat lakang tu xkan aku nk cakap gak kan..tp iras2 biebo pon ada..muhahaha





waahh..semangat kebangsaan la plak laki i kan..abih sume gambo PM dia amik..cian biebo..kalo aku ada,aku dh belikan dia bunga..leh pelok2 bunga amik gambo.ayu + jambu
gitu.hiks




ayah and anaknya yg sgt degil plus suke melawan!hahaha.larikkk!!
















yeayy! Biebo saya atas stage..*clap reramai meh*



itu saje gambo2 yg aku dapat...file beso benor..giler lama aku nk upload sini.mencik!
overall gambo sgt cantik kan.tp,biebo kene baiki style dia posing2 tuh.patut2 wat la muke excited kan.loncat2 ke.baling2 topi ke.koyak2 jubah ker. *oh over yer ko!muhahaha.*
papepon..congrats to my biebo..i sayang u always okeh! *ciom*