Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 19, 2008

KTM dah insaf ke hape?

Pagi ni aku sampai kepong sentral lam kol 7.25..hajat ati nak naik tren time tu tp tak kesampaian.sebab aku sampai2 jer kt kaunter nk beli tiket,mmg tren dh bersesak2..membuak2 sampai keluar pintu..hehe.tak kose i nk berebut yer..dah la anggun berkebaya gitu.hiks.
so terpaksa la kan aku naik tren kol 7.45..tp ajaib betol la..kol 7.37 dah sampai...
hahaha.KTM dah buang tebiat ke hape..slalu kalo x cecah kol 7.50++, mmg haremmm le nak nampak gerabak dia tuh..



gembira la aku sebab x ramai sangat org..diorang dah dok sumbat2 sepit lam tren yg baru lepas tadi..sian korang kan..


Uii..ajaibnya..aku siap leh dapat duduk lagi..tu pun plus gan skill menyelit aku yer tuan2 dan puan2..kalo ko masok secara anggun sopan and bergaya tu,mmg sampai kesudah ko x dapat duduk yer..aiceh.mamat nie pasan lak aku snap gambo..kantoi..huhu.
i bukan peminat u yer cik abang..
dah sampai KL sentral, aku jalan la nak pi tempat tunggu van harem tu.dah lama dah aku pasan org ni tido kt kaki lima tu.Kira dia ni OKU la..sbb kaki dia kene potong..aku rasa diabetes kot.
tp dia ada la wheel chair sume..mintak sedekah..sian lak aku tengok.tido pon kt situ.
takde sape2 amik tindakan ker?yerla..at least anto la dia kt pusat2 yg leh jaga dia kan..

Gambar agak kabur sebab aku snap sambil berjalan yer..gila ko aku nk benti ngadap dia amik gambo..buatnya dia celik mata sergah aku..mau aku pengsan jam2 tu jugak..ekekeke~!
aku sgt takot yer..