Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 10, 2008

Berita yg x enak di dengar..

sampai2 opis jam dh kol 9.00..aisey,lambat lagik *tp still wat muke x bersalah..huhu*
baru je aku bukak pintu dh dgr tipon aku bunyik..berlari2 la aku kejor. Upenya si amy call, dia tanya aku dah check email lom..sbb ada revision utk schedule SAP Training..aku kene attend training tu sbb company aku nk tuko sistem..kalo x pi,mau aku terbangak2 x tau nk guna kan..kalo ikot schedule asal,aku start training by 16 ni..tetiba lak sok dh kene start..aduu..aku x redi lagi la..yg x besh tu,sabtu pon kene dtg gak..full day okeh..dr kol 8.30-5.30..
malas aku nk pikir,dia dh soh esok,esok ajer la kan..yg pastinya training ni kaya gan makanan besh2..hik3..aku sukaaa~!jimat duit banje i kan..



aku wajib amik bekpes yer kawan2..pg ni aku beli 2 ketol kuih vadei gan milo ais kaw buatan aku yg berseni nih..fuh,layan giler..kenyang bangat..



aku baru terpasan ada key chain gan cekelat atas meja aku..gift from Egypt..kompem la diorg yg g trip ke Cairo yg belikan neh..risik punye risik rupanya rosli aka cik Li yg kasik aku..oh,banyak2 trima kasih yer..cekelat itu sgt sedap...bg la lagi nti yeh!huhuhu~!

Aku mmg x bz pon arini..so aku nk p jelajah internet di sana sini..sonok tol idop aku di kala ini!