Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 27, 2008

ektibiti berpekdah di malam ari..

Malam tadi sebelom sampai umah,aku pi menapau dolu..malas aku nk kontrol2 makan la..sukatik la nk ternak lemak banyak mana pon.wa pasrah sajo..hik3.agak2 gemok,rereti la pi bersenam kan.ni pemalas yg hazab!!kepochi jer..

aku lapa nasik..sebab siang tu aku x makan nasik pon.makan chicken chop sedap tu jerk.so aku pi la gerai pakcik nie..jarang2 aku beli makanan kat dia..slalu aku beli kat gerai akak depan pakcik ni.tp sbb aitu aku beli akak tu kira mahal,so cam kocik ati la kan.aku berpaling tadah kt pakcik ni.wakakakaka.padan muke..jahat.jahat



kedai pakcik yg lauknya sodap dan murah...



dah tapau nasik,singgah beli teh o ais kt gerai sebelah plak..skali ada sorg abang tu leh cakap aku berdiri cam model..dengan background lampu kt lakang tu kelip2 katanya.ishk.giler selekeh camni dia kata cam model??budus giler ayat nk ajak borak.aku sengih x eklas jer la kan.takdak mood yer nk borak2 time gini!bluekk!then terus cabut lek umah...


mandi manda..then mencekik la!


i had this..nasi setengah (betol..stengah nie!) + sayur taugeh + rendang tok
sedap rendang dia..dunno nape namanya rendang tok.agaknya resepi tok dia kot.huhuhu
tp rasa dia sama cam masak opor..masakan diraja kt pekan pahang tuh.besh giler!


teh o ais bunjut..huhu.x besh sebab air batu skit sgat!wek.wek

makan sambil nengok tb..indah giler dunia!tapi malam ni mood aku cam bladi-heyl.siyes takdak mood.ada benda lam pale aku yg wat aku x suke..sungguh emosi.nak period kot.huhu.
tgh syok layan berita..ada la plak brita pasai ni...

kompeni aku masok tb lagik.hak3.byk spekulasi negatif pasal kompeni aku ni.
but i jz dun care about politic2 bagai ni..yg penting aku wat keje aku,and ujung bulan dapat gaji!



oh..CEO kami yg baik ati..lalalala~!



tgh syok2 depan tb,si liza mesej aku cakap nk pinjam cd game The Sim-Cast away aku.aku maleh nk kuo..tp sebab mood tgh weng3,patut gak ar kuor cari ketenangan.ewah.hehe.aku pon ok sajo la..kuor jerla selebet2 gan t-shirt tido + suor pendek. cam nyonya juai sayor dh gayanya.
sampai2 tok yem ada si liza dan bf dia si deed sajo..bg cd and borak2 dua tiga baris skrip,tiba2 si liza cakap:
liza : eh,japgi aku nk gi lepak uptown damansara..jop la
Aku : pukol bape?
liza : ni la,tunggu kawan deed amik.dah on the way td..
Aku : giler!td tanak cakap ko nk pi mayap!kalo tau aku x kose datang sini yer..lepak jap je.wat penat aku! *sambil wat muke bengang.kan aku takdak mood..huhu*
liza : laaa..aku ingat ko on jer pi lepak sana..takyah bawak kete ko.naik skalik jer
Aku : maleh ar..aku nak balik..sok keje la. *still bengang.hehe*
liza : sori eh cik.. *sambil wat muke 5 sen*
aku pon x kose la nak marah2 member kan.jap jer aku nyer bengang tu.tak lama pastu kawan dia sampai..naik kelisa silver and kenari merah.aku x pollow pon.teros balik umah.dah la pakai selekeh giler..ada ke hati ko nak mayap sampai sana??hehehe.x kuasa yer.penampilan harus di jaga.. *ayat poyoooOoooOOOooo *
balik layan so you think u can dance & america's next top model. kol 12.30 aku sudah tido...kroih3..