Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 20, 2008

Pagi yang tak indah..oh tidak..

Gosh!Pagi ni aku leh terlajak tido!tula,dok snooze jer alarm!huhuhu..sebab semalam aku tido agak lambat sebab layan America's Next Top Model sampai abih..sebab Finale malam tadi kt 8TV..yer2..memang tu season lama..udah umah aku xde astro okeh!tgk ajerla..and so great that Caridee won!aku mencik giler kt Melrose acah2 perfectionist tuh!sib baik ko kalah!kalo aku masok,kompem awal2 ko dah kalah jugak!wakaka~!




Duk panaskan enjin kuda putihku..harus yer dijaga begitu!
*aku memang x suke bangun pagi..and muke aku akan muncung 15 inci!hehe*



cewah3..buat2 muke begitu sonok nak pergi kerja.. *fake!fake!*
aku agak lambat sampai komuter..ingat sempat la nak naik train 7.45..skalik aku tgk dah ramai org..kompem la delay neh..aku pikir ko dah insaf sebab semalam awai lak ko muncul yer....rupanya hangat2 taik kambing la ko neh KTM!mmg aku bengang giler..dah la aku dah lambat..bertambah la lambat lagik!bengang!!eeeeeeee..budus kuasa 16 btol la!!!


aku lepak kat kosi..x kose aku nak berdiri ajer..tgk la,dah ramai org..belah sana lagi la ramai..



akak baju pink ni kan...aku slalu terserempak gan dia kat stesen nie..muka dia,ishk3..sangat cantik yer..alangkan aku nie pompuan pon asik la menjeling dia,kalo laki tah camne lak ek..dia bukan la jelita sangat ke hape..cuma air muka dia tu mmg menyejukkan mata.siyes aku citer neh..memang lawo la bg aku sbb dia x over mekap pon..manis jer nampak.. bertudung lak tu.wat calon bini sangat la sesuai neh..sila..sila yer korang!
*aku puji eklas..i'm not lesbo yer!selera aku kat lelaki!ahaks.*

Ohhhh yer..setelah dekat 40menet..barula tren sampai..tanpa rasa bersalah yer kawan2..memang bersesak x hengat la ko..hangin jer aku sebab aku tersepit2..campor2 gan lelaki lagik.tidakkkk!!!!!benci giler la!rasa cam ternoda plak..auuwwww!hiks.
tp aku memang sakit ati sangat la gan servis diorg ni..udah minyak naik, guna ko pon sama jer menyusahkan!wahai KTM...i show you my FINGER!! got it???