Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 11, 2008

Pagi yang gelap..huhu

Wahh..sejarah tercipta ari nie..aku kua umah time gelap..xdak matahari lagik!hehehe..bangga..bangga!sebabnya aku takot terlambat p training..dah la arini fesday!kene tjuk la betapa punctual nyer aku!hak3..padahal manjang dtg lambat!sebenornya aku sgt takot kalo aku last sampai..nti terbangak2 nk masok training room sesorg..i malu okeh!sume org pandang..hik3..


oh gelapnya..x penah2 ko!hihihi

ni tempat aku parking kt KTM..2 hengget skali masok..xpe.senyum jerk sebab aku leh claim..




ramai ker??ni baru skit..5 menet pas aku snap gambo ni,mmg sgt penuh okeh!aku mmg berangin gan KTM neh..servis cam &$^&^ (aku mencarut yer kwn2).btol la, servis depa ni mmg ngalahkan sipot.ko jgn la caya kt time yg terpampang tuh..katanya 7.25,dtgnya kol 7.45!x hangin ko??ikot time jepon ke?aku sgt bengang yer..babik!amik ko!hahaha.dh byk kali aku kompelin kt sotkabar..tp x kua2 jugak.buduh.berpakat ke hape!kalo pg kira leh dimaafkan lagik la..sbb wangi2 jer..ha,cube ko bersesak time blek kje..keji okeh!bau jamban!wek!
tp skang aku dh terer menyelit..kalo memula dulu,aku pasrah jer.x kose nk rebut2..bg jer muka kt diorg..tp skang silap la..aku siap aim ktne pintu tu nk benti.lucky me,slalu tepat yer i nyer jangkaan!hik3..




yippieeee!!!!akhirnya aku berjaya sampai opish before 8.30!!tu pon stelah susah payah aku berjogging yer!ni aku nk print gambo ni tunjuk kt bos ni..see bos, i dtg awai ape..wakakaka~!
(rasanya ni la kali pertama aku dtg awai utk tahun nie..keji ker???)