Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 25, 2008

Ermm..Ku Singkap Sejarah Lama

Gini..aku agak terkujat gak la kan..sebab dapat email dr kawan lama aku kt jb sana dolu tu..dia mmg dh lama aku x jumpa.pastu aku xtau camne dia baca blog aku.hehe.yang surprisenya,dia kata aku pasang banyak boipren!dish!dish!salah paham la pakcik!!huhu


yolah,dedulu dia kenal ex aku ajer..5 tahun plak kan aku kapel gan si A tu.so dia ingat aku still lagik la gan mamat tu..and aku pasang Biebo jadik spare part.ayork!x baik ko tau...aku x penah cureng pon gan laki aku yer..setakat dedolu skandal ngegada tu ada la..tp bkn siyes pon!gagaga~!so,nk clearkan jiwa rakan2 termasok opismate yg x tau citer sebenar and asik la tanya pasal ex aku tu,ni aku nk story.Bukak mata bebesor baca!


ehem2..i rasa malu skit yer..ok,cukup la kalo aku kata yg aku clash gan si A dolu pon bkn salah aku sebab nk gedik2 kt jantan lain yer.(mmg la xde org nk ngaku salah sendiri kan,tp ni btl2 bkn salah aku okeh!)


tp sebab dia yg x appreciate dan bg aku banyakkkkkk sgt space yg membuatkan aku sunyi lalu mencari keseronokan bersama rakan2 di luar sanun.besela,bila dh berjumpa rerakan yg leh care kt ko,mesti la ko rasa besh sangat2 kan..pastu ko cam x kesah la laki ko abaikan ko sampai bertahun x pi dating! weird kan,tp tu btl2 berlaku kt aku..dulu aku siap merayu2 soh dia kuar gan aku,x pon mesej aku,tp dia wat derk jer..aku cuma tanak makin jauh gan dia jer..kira cam nk selamatkan hubungan la gitu..huhu.tp kalo aku sorg jer yg usaha,xkan jadik la kan..pastu bila dia sedor aku dh jauh gan dia,baru la nk hegeh2 amik tau pasal aku..cuma aku rasa cam dh terlambat la kan..dh tawar gitu..life aku lebey rasa bermakna gan kawan2 sekeliling aku..


so makin jauh la yer hubungan itew..bkn x cuba nak fix kan bg elok smula,cuma mmg btol2 rasa takleh.mana leh paksa2 ati ye x!so far walopon aku berkawan gan ramai org,bukan ar aku gatai nk duakan dia..tp x sangka plak kan,dia duakan aku dulu!huhu.cam lahanat!kantoi gan aku dia buat benda paling budus dan paling aku benci skalik..org kata retak menanti belah kan,mmg hancus berderai laaaa bila kantoi tu...krakk!kresshh. (bg sound effect skit)


even aku rasa kapel 5 tahun tu lama giler,tp aku x rasa rugi pon..sbb tu experience kan.and aku rasa aku kenai la skit2 type2 lelaki nie..cuma skang kalo 5 tahun pastu break,mmg aku rasa rugi!sbb aku bukan makin muda okeh!!kene jimat masa!hahaha.sbb dah tahap2 leh jadik mak budak!wakakaka.apakah???


aku jugak nk wat pengakuan terbuka yg aku sgt2 menyesal sebab aku tanpa sengaja telah keciwakan seseorg tu..aku x niat pon nak mainkan ati org tu..cuma aku rasa aku pilih org yg lagi aku syg jer..aku cakap nie pon sebab aku tau,kawan2 dia baca blog aku..so,aku tanak diorg pikir aku sesaje wat dajal camtu kt kawan diorg..pastu selamba citer pasal bahagia2 aku gan biebo..cam x sedap la plak kan..so,aku mintak maaf btol2 neh!aku dh dpt pengajaran,dan aku dh dapat balasan pon..huhuhu.


erkhh..apesal entry ni seolah2 membuka pekung di dada neh!!!+ve la yer..sume org penah buat silap..ex aku,aku and biebo..sume penah buat silap!so rereti amik pengajaran yer kekawan..akhir kata,jangan la berskandal2,sok2 ko akan diskandalkan!wahahahaha~!

P/s : Biebo,jgn cuba2 nak skandal2kan i yer..kita dh tua untuk berskandal2 neh..insapla okeh.hehehe. * ayat..ayat..*