Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 10, 2008

Konvoi To Melaka Part 2

Malam tu ada sesi karaoke.
aku yg mmg kaki melalak ni giler la excited.
skali aku tgk,xdak lagu pompuan pon..
sume lagu jantan.huhu.
ilang mood aku nk bg lontaran vokal yg power..huhu.giler la poyo!

Malam ni pon ada BBQ..tp disediakan dek org chalet la..
kitorg x payah la susah2 nk berlengas ketiak bakar itu ini.
tp aku akui yg makanan malam tu superb beb!
lak tu ikan jacket bakar cecah air asam..
fuhhhh..3 ekor aku makan!hahahaha..besor2 tuuu..



depaorg ngah setting2 set karaoke yg diangkut sendiri dek si kazi dr umahnya.sgt la semangat nk menyanyi..persoalannya, besh ke sore korg?kui3..

encik dugong nyanyi lagu pop yeh yeh.uishk..sgt la sesuwei..ekekeke~!



kitorg dok tepi jer..bg komen2 bernas pasai lontaran vokal depa yg byk ke laut!hik3..



finally, ada gak gambo kitorg berdua..first time okeh!



aku gan yana...yer..yer..kami mmg sekeping..so???huhu


ini la cik siti yg 24jam kendong si rafik..i jeles okeh!thi.hi.hi


yana and uncle aka marudin and parudin!!wakakaka.larikkk!