Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 27, 2008

Jalan-Jalan Buang Duit

kan semalam aku yer2 cakap nk p soping baju kenduri kt kl sentral kan..ha,ni nak story neh.oh,mesti korang ngutuk lam ati,nak p kenduri pon nak beli baju baru.memang la yer!sebab aku tak banyak baju sesuai p majlis camnih.balik2 baju tu jugekk.pasal aku x suke soping baju keje or baju2 pesen yg leh bawak pi kenduri neh.tp aku giler soping baju g jalan2!hahaha.

so g keje selekeh + selebet pon takpe..bukan ada laki ko kat opis tu kan.kang kalo melawo ober2 kang,ada lak mak aku dapat menantu Dato' yer..wakakaka.pasan nk mampos!tp even aku beli baju jalan pon,mmg still selekeh selebet jugak...hehe.true yer statetement nie!its rili me!
saya memang budak selekeh!




ni lah butik aku pi smlm..dekat deret2 ATM Machine tu..belah belakang KL sentral




cam lawo kan baju putih tu..tp bile patung pakai memang la mengancam..kalo aku pakai,terus mengancam nyawa semua organisma di muka bumi ini..hehehe. *statement merendah diri neh!*


oh,bukan aku dtg sini carik baju kenduri ker?lalalalala~!
*dah lari motip*


wah3..cam model lak dah..cantik.cantik.patut beli ker? harus ke?
jiwa aku mula diracuni setan2 yg menghasut aku kuorkan duwet!chaisstt!



kak raisah yg turut serta lam agenda membuang duit dgn sukatik.



tgk sajo la gambo2 aku amik ni eh..baik punye aku pomot!











rantai panjang2 ni 5 hengget sajo.aku x beli.x minat yer..huhu



ni pon 5 hengget..very the minah bunga.eeeeee..








ni shawl kot.aku x pasti sebab dia lipat bulat2 camtuh..sejadah pon ada gaya gak.hehe
dah letey menerai and kuor masok fitting sume...akhirnya aku grab la sumting.tp pastinya bukan baju kenduri yer.gowd!btol2 dah larik dari motip sebenar. *salahkan setan!*
cuma kak raisah beli sepasang baju ala2 sahara tu..cost her rm120 jugak la.huhu.so,aku x tau la nk pakai baju pe ahad nanti.nanti aku try la riki2 kt lain plak.kalo sempat ptg kang aku singgah jusco/carefour sat.
kedai ni ok,cuma baju dia byk sgt yg sama..so kalo ko terpakai sama gan org lain,mmg obvious sgt yer..malu!hahaha.
cam kes aku kt JB dulu,p bazar ramadhan,pakai t-shirt yg ada tulih BUM besor2 kt depan.skalik leh bertembung gan sorg minah tu,pakai baju sama gan aku!sbijik2 la sama,gan kaler sume..spontan yer,kitorg dua menjerit pastu nyorok2 blakang org..motip??x tau la..mmg rasa malu kot kalo terpakai baju sama.tp kira ok lg la jmpe 'partner' camtu.
cam ex-hosmate aku si deqna lagi kelako.terjumpa 'partner' pakai baju sama gan dia kt pasar malam.masa tu aku ada skali la..yg x tahan tu,partner dia tu mat indon!! (kt gombak mmg banyak hindon yer!)pastu dedua tergamam tgk baju sama..aku cam nk guling2 gelok kutuk dia.mat indon tu lak dah senyum2 + kontrol ensem tgk kitorg gelok2 x hengat donia tuh!tulaa..sape soh ko beli baju kt giant!kuang3...
*x tau la kalo korang bangga jadik boria kan!hak3..*