Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 4, 2008

Hah Kamu!Meh kenal2 gan aku meh..

Atas dasar paksaan, aku sgt mengade2 nk memperkenalkan diri aku pd korg..wah..very the desperado giteww nyah!yerla..bila masa plak kan aku nk pomot diri aku nie..slalu low profile jerk..jalan pon nunduk jer cam malu2 gitu..(pemalukah aku?aii..terbalik donia!)wokeyh..lets start..tarik nafas..tarik nafas..Fuhhh~!

Okeyh,kita mula dr sesi memperkenalkan family aku..yaa.inilah kuarga terchenta aku..sangat syg depaorg okeh.. *ciom 14 kali*..so,for those yg rasa tingin nk jadik menantu mak aku..elok la bg perhatian lebey sket eh..uishk..bkn calon utk aku,pasai mak aku ada 3 anak dara wei.sume baik2 dan santun..calon utk aku dh ditutup..kuota dh full..wahahaha.Giler tamak + batak!



diz is my lil' sis..kitorg pagil adik jer..sbb dia pling bongsu lam family aku.sgt syg dia coz dia juge syg haku..haku ni mmg slalu disyg dek org lah.dunno why..*muke sengih cam lanun*pasan tahap gaban!so korg pon dialu2kan utk sygkan aku..gagaga~!adik aku skang neh skola lagik..bru form 5..sape berkenan,sila la simpan hasrat berkenaan dlu..tgu adik aku besau skit lagik.giler kau,underage tuh!miahaha.



hah,yang spastic sorg neh..adik aku jugak..ida namanya.dia ni kira bawah aku la..aku tau..aku tau pe bermain lam minda korg..korg nk persoalkan nape kulit kitorg x sama kaler kan??huh!!yerla..yerla..aku tau la aku ni itam..walopon itam..aku rasa aku sweet sgt *wink3*..k.aku izinkan korg muntah skang..ikot ske la nk kaler pe muntah korg tuh!ahaks.adik aku ni dh berpunyer yer..so back off!kui3..dlu dia ni stay gan aku..tp dh pindah dok gan kekawan dia..so aku jer dok sorg kt umah tu.jgn tanya,mmg umah aku xdak antu okeh (aku rasa xde la..huhu!)




oh..inilah heroku..ini abah saya yg sangat ensem!parents aku dok kt kuantan..so skali skala dtg mlepak kt KL umah aku..sonok tuu..g jejalan gan mak pak..korg ske x?alaa..korg lg prefer jejalan pegang tgn + lentok2 gan bf/gf kan?kih.kih.kih.ngaku ajo la..sbb aku pun gitu gak kekadang!ahaks.cam lalang!chit!abah saya ni sgt garang masa kecik2..lak tu kalo time stadi..huhu.sungguh kijam + tegas yer..kitorg adik badik sgt takot..tp skang baru paham..abah marah bkn sbb x syg..tp sbb nk cuci palotak anak2 dia yg terjal ngalahkan anak kambing neh..(Huh,anak kambing terjal ker?hiks)tp skang..abah dh x garang u!sgt sporting..kalo ada masalah cinta ke hape ker..abah leh join skaki berciter tau..best2..sgt syg abahku.. *ciom lagik*




oh..inilah ibuku...mak aku ni lagi best...sgt penyayang tau.bkn gan anak2 dia jer..abih sume kekawan aku diambiknya jadik anak angkat dia.boipren2 aku(cewah,cam ramai beno jerk!) pun tumpang skaki kasih syg mak aku ni.mak aku sporting,sape je bf/gf anak dia mesti dia nk kenai n rapat2.Wei..korg x rasa beruntung ke dapat mak mentua cenggini?ahaks.paling best..mak aku ni kaki melatah..abah gan adik aku la slalu nyakat..aku tukang gelok guling2 jerk..ahahaha~!sgt kelako okeh.ermm..x tau la camne life aku tanpa diorg..mesti gelap gulita..huhuhu.sobs.
sebenarnya aku x post gambo 2 abang aku lg..pasal kitorg 5 badik.ni baru 3 badik yg aku pomot..sbb aku xde gambo diorg skang.
abg long aku stay kt kuantan jgk..bukak bisnes + politik bagai.da kawen n wife dia cikgu..akak ipar aku pon sgt rapat gan aku..so,ati aku tersyg dia jgk la..untung kan!cheh!
dan sorg lg abg aku..dh meninggalkan kitorg kira2 6 tahun lepas sbb leukimia.
sedey giler masa tu..sbb aku paling close gan dia..tp xpela..aku tau tuhan lebey syg dia..
al fatihah utk abang ngah aku...we always mish u.. *kesat mata*
aduu..sedey lak endingnya..diz is not what i want!dish!dish!