Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 24, 2008

FIRE DRILL...cam bodo!

Lam kol 2.55pm gitu..adalah announcement dr management bangunan..katanya seminit lagik bunyik la alarm yg ditakuti itu.so sume kene larik la ikut emergency exit memasing..aku dh siap2 standby kt pintu.x kose aku nk bersesak2 yer nanti..huhu.giler semangat!

KRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!! (effect sebenar x macam nie yer!hehe)

Aku yer2 la gan Kak N nak turun..skali aku tgk budak2 dept aku ilek jer..siap leh bancuh air dulu.elooo..kalo bebetol terbakor opis nie sempat ko bancuh air????huhuhu.emosi kunun2!



cey3.konon nak wat situasi cemas la neh...sume gegas2 bangun..




oh,tp haremm yer nk cemas..mat2 engineer itu sempat lagik bertenggek borak2..gilo ker wei??opis dh terbakar neh!! (lakonan berdasarkan imaginasi terlebih bodo!hahaha)

pastu baru la berlenggang kangkung turun..ni campor2 gan kompeni dr floor lain.so aku x kenai pon mereka2 itu.manalah tau in case korg gatai nk kenalan kan..muhehehe.motip??




turun sambil gelok2..buleh???imagine la kalo bebetol terbakor kan..huhu.
rasanya sume x turun anggun sopan gini,mesti pakat gelongsor kat batang tangga tuh..gile ah!




ni setelah bersusah payah + berpeluh tiak barulah sampai lobby..giler!gigil2 palutut aku.




skalik leh lak kitorg pollow kompeni lain..patutnya kitorg kat lakang bangunan.ni konpiden jer pi depan bangunan.skalik tgk sume staff kompeni S**L..ayark!salah laluan nie!huhu.
tgk pakgad tu..yer2 jer melakonkan aksi cam cemas2 nk terbakor btl2 kan..auww.panik i pakcik!



ni bru route yg betoi..hahahaha.p jalan ke lakang bangunan lak..



gambar blur disebabkan kedesupan mereka berjalan dgn cemas menyelamatkan diri..
*ala2 lakonan berkesan la kan*



oh..rupanya kaki aku jugek berdesup laju..cuba menjayakan watak cemas tersebut jugakkkk.
hahahaha.bodo.*gelok cam M.Rajoli*




nie la tempat berkumpul nya.giler ramai rupanya org keje kt building aku nie.x penah aku tau seramai ni.yerla..jumpe kt lift nampak cam sikit jer kan.and jejaka2 ensem yg kusangka pupus rupanya ramai giler.mana la korg nyorok slama ni ek..hahaha.
*oh,berlakon jadik pompuan gatai plak dah..kui3*














mangsa kebakaran yg selamat dr dijilat dek api..huhu.mulut cabul cam gamp*ng!
aku bkn tanak pandang camera,tp terpasan mamat ensem lagik!wah3.gedik ko!!!ampun biebo..ini kan drama swasta RTM.so lakonan saje okeh!thi.hi.hi

mangsa hanya sempat menyelamatkan slipor jepong saje.harta lain abih musnah.dianggarkan kerugian sebanyak 75hengget 45 sen.
adalah lam 15 menet membuang masa dan mencuci mata kan..pastu sila reti balik opis wat keje okeh.alangkah beshnya kalo bebetol terbakor..leh aku balik terus!wakakaka.budus punya budak!


syohh..syohh..pi balik kandang ko!
skali lift takleh guna lagi..diorg off sejam.gile ke hape???takkan nak panjat tangga lagik!turun ok la lagik kan..kalo naik mau tercabot skru pala lutut aku!erkhh!bengangg!!!tp nak tanak kene la manjat gak kan.kang kalo lambat lagi la ramai org.sanggup ko nk nunggu lift tuh?x kuasa yer..baik la berlengas tiak tuh.tp kompem la bau bangla pasnih!huhuhu

berusaha gigih aku...akhirnya sampai jugak.cam nak mampos yer penat!!pale cam dh nak pitam2 gitu.marathon katakan!



owh..aku dah x tahan..babik beranak pon takde letey camnih!
cam pernah interview babik la plak ek!muhahahahahaha~!