Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 13, 2008

Ari ini Dalam Sejarah

kol 6.45 pagi tgh aku mamai2 tu kak ziza kol..katanya soh aku bawak kete p opish arini sebab dia x bawak kete..adudududu..aku amat malas yer nk redah harung jem.tp ngenangkan kang xda transport nk p OU,ku gagahi jgk la..aku cuba bertenang yer..sbb aku x pnh lg p opis on weekdays.kalo weekend slalu la sbb jalan clear ajork.



oh lihatla..jem di mana2..berjalan kaki adalah lebey laju dr kete honda or bmw ko yer!so x payah berlagak!ceyh..tetiba!



kol 7.50 aku dh sampai area opis..kak ziza kt cheras lagik.hampeh.sbb aku kene guna card parking dia nk masok tpt parking yg limited kejadah tuh.
tunggu ajo la yer..gan sabo..samo ajela aku lambat masok opis arini.buruk reputasi i yg mmg dh buruk neh.huhuhu.aku park kt bust stop depan Peninsula Residence.



saje je tayang lobang idong aku..ini bkn spesis komtar yer tuan2.
aku buhsan tunggu kak ziza lama sangat so aku gedik2 la bergambo tgh2 panas sambil kiri kanan jem hangat tuh.


agaknya camni la keadaan lobang idong aku dr sudut pandangan jari kaki aku.
xdela buruk mana ek..wakaka.harus ke puji diri sendiri???
boring2 tu aku korek la menatang mende aku sumbat lam nie..
dah lama aku x kemas..xdak masa yer.i slalu bz gan tido dan mayap bagai.hik3.keji gak la alasan...dasar pemalas!
uii...serabut tol la..tak sador pebende aku campak..meh cekidot!


oh..pil perancang..hihi.giler ko.ni ada la ubat2 dr klinik roziah.
ada ubat period pain,ponstan gan ubat sakit urat.sakit urat??motif??hik3.
simpan utk kecemasan yer..kete aku kan dah cam ambulans.
kot sesape sakit leh aku bagi bantuan..sila kol i yer..gagaga~!



notebook maybank ni disedekah dek biebo utk aku..aku pon dah banyak giler notebook.tp sbb yg ni kecik and bergaya.lak tu leh selit pen kt tepi tu.i sooookaa yer.aku x tau motip buku ni.perlu ker wat buku simpan no tepon mamat ensem.sesuai ker?ekekeke.zaman skang mana ada cara old skool camtu dh.kalo dedulu lain la,siap ada buku note tepon kecik2 tu.kelako ek.skang dh canggih..



ni amat aku syg yer..MNG tu.tp apakan daya adik aku pinjam sampai patah2.
pastu leh wat x bersalah gan membuat penafian tuduhan itew..aaaa.x suka!
mahal tau.ko hengat seposen???

oh sedeynyaaa....



aku dh tuko yg baru pon..tp ni murah ajer yer..made in uptown x salah aku.x kesah la murah asalkan aku kelihatan anggun memakainya..hak3.bapak la poyo minah ni kan!
lam kol 8.25 kak ziza sampai..so aku p la ke opis..aisey.jadik guard Peninsula aku pepagi...guard yg cun!!!!wahahahahaha~!