Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 24, 2008

Apakah..Adakah..Bagaimanakah Lunch aku?

Hueh3..tajok nak poyo2 ajer yerk..aku slalu blur tatau nak buh tajok per kt entry aku.so silalah redha jikalau kadangkala tajok tersebot langsung x relevan gan isinya..puh.puh.sabo yerk!hiks


pagi td sebab aku dh cekik nasik lomak lazat berzat dan berlemak di mana mampu membuncitkan pewot aku,so lunch ni amik lite2 jerla..aku gan rerakan seperlepakan turun bawah p boli eksrem sajo..



oh lazatnya..harap maaf.gambor aku makan eskrem x dapat ditayangkan atas sebab2 takot dimanipulasi dek pihak2 tertentu.wakaka.lucah shial!




Then kami mencekik cadbury yg disumbangkan dek engineer kepada kak nora.nie cadbury dr dubai yer encik2.takdak pesen ni kt sini.lam dia ada inti pe tah.cam strawberry gitu.besh2.

Then cik amy ni terkedek2 datang tempat aku ajak bergosip2an sambil ngapdet berita terkini.dok citer2 pasai fire drill satgi neh..adudududu.malas yg hamat yer!ko pikir tingkat 8 rendah ker??udah ler i berkebaya bagai..chisttt!salah sendiri jugekk!gatai nyanyuk pehal??huhu

aku saje snap gambo dia..hahaha.tp dan2 posinng tuh.




aku dah siap2 tuko slipor jepong..giler ar nk turun gan kasot tumit kan..mmg tumpul la kasut tumit vincci baruku itu.. *ayat nk eksen ni okeh!giler bangga dirik.hahaha*




amy still gan kasut tumit dia lagik..satgi tuko jepon la iyer..kang sakit montot lak turun naik tangga gan kasot tinggi!thi.hi.hi
erkhh...aku takdak idea sebenornya nk taip...kpala aku kosong..udah la x berjaya nk main netball sebab aku kene main volleyball..tidakkkk!tekanan!!dah berzaman aku x menampo bola yer..huhu.dh lupe skill menepis tampo sume neh...and..team aku mix gan laki la..so biebo,i kasik hint awai2 neh..nanti ngapdet secara details lagik yer..huhuhuhu
* laki i sporting yer..bkn jeles x tentu hala cam aku! *
bodek..bodek..wawawawa~!