Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 13, 2008

Bile Chef Acik Mula Memasak...

sampai2 umah aku mandi manda bagai..owh,toilet aku lom berlampu lagik yer.tinggi benor.xde sape nk panjatkan..ada sape2 nk tolong tuko kan?huhu.tettt!!!

pastu cam bese la..aku melanguk depan tv.





tgk so u think u can dance.mmg aku x missed la..sebab season ni much2 better than previous one..paling best tgk diorg nari masa opening tu..x berkelip haku..heheh..i x reti nari yer.tu yg kagum semacam tuh..

oh.tetiba terasa lapa la plak..pikir2 pe yg ada kt dapo aku nk masak..uii..reti ker???see the leg la okeh.ingat buruk2 aku ni reti mencekik ajer ke??keji tol..huhu


haa..ni aku dah bukak silat kt dapo neh..kepung kepang la yer.udah katanya masak..ni kalo mak mentua tgk pitcha aku ni mau meleleh mata terharu..sambil lam ati cakap.."bertuah anak aku.."
wahahaha~!matik..matik..

apa aku masak???
>
>
>
>
>
>
>
>


TARAAA!!!!!
uh..terer kan aku..sangat susah yer..resepi rahsia nie..kih3.



then makan desert la yer..menambahkan lemak yg kurang..huhuhu


selalunya malam kamis mmg aku sgt suke yer..jgn pikir sbb malam wajib lak yer..i x kawen lagik!malu tau..ngeh3.
malam kamis sebab ada america nxt top model.
so dgn kenyang2 tu aku layan la so u think u can dance..
tp haremmm..x sempat abih aku dh terlelap atas sofa..
sape kene eliminate pon aku x tau pasai aku dh merangkak masok bilik.
(oh gaya yg penat mmg camtu okeh..kah3.)

mesej biebo yg x reti2 nak balik tu, dia baru nk gerak balik.
so aku tahan la bijik mata sampai dia kol aku bile dia dh sampai umah.
wajib yer ko..say gd nite n i loveu bagai before lelap mata.
so,leh la aku mimpikan dia.. (padahal takdak pon!hiks)