Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 26, 2008

My Day..

ohhh...giler liat aku nk bangun pg td..mlm td mmg la before 12 aku dh tergolek dog atas katil..memang dh terkatup2 mata aku masa mesej2 gan biebo.siyes mmg x mampu mengawal kadar keberatan kelopak mata aku..huhuhu.

biebo lak otw blek umah dr melepak kt dataran.so kene tunggu dia sampai umah dlu,then dia kol,baru la aku tido.skalik hampesh yer..aku dh terlelap dulu..biebo call pon mamai aku jawab.tah apa aku merapu kat tlinga dia..aku pon x ingat.

dh letak fon,konpiden la kan nk sambung tido..skalik haremmm.mata aku ni mmg spesis suke nyusahkan tuan dia.ko jgn harap la senang2 dia nk tido kalo dh tercelik.sakit btol ati aku.nk pulun obat tido kang,cam malas lak.doc dh cakap gan aku jgn slalu bgantung gan obat tido..kang ko tido slama2nya!hak3. *tipu*

so..aku pujuk2 jela si mata..dududududu..nyanyi dodoi bagai la kn..pastu ko penah x kene cam dalam keadaan ko sparuh sedar (cam tido..tp cam x la..kira 2 alam!hehe),pastu ko cam mimpi2..aku slalu mimpi tendang bola la,turun tangga la..pastu kaki ko btol2 bergerak ikot skalik.kdg2 kalo tendang bola,terpacak kaki aku.haha.pastu berdebar2 la sebab sendiri terkejut kan!so mlm td aku mimpi jari aku tersepit celah pintu komuter.tidakkk!!!tangan aku siap menggelitik cam kene sepit tuh.hahaha.lawok.aku celik mata leh gelok sorg2.bodo punye setan.x sabo2 ko nk berlakon lam mimpi aku.kot ye pon bg ar aku lena dlu.budus!pastu aku terlena kot..x ingat pape.. *ni kisah malam td..kira korg flashback jap la yer..hek3*




so pagi ni cam nk mampos bangun..rasa lemau giler!mencikkkk g opis!!leh x kalo x pi??
bole..bole..pi jahanam!



kuda putihku haus lagik..kuat minom la ko neh!tinggal dua calit lagik..malas aku nk tuang pagi ni..slagi ko x berkelip kasik warning,aku wat bodo jer yer encik kuda!



oh yer..i had this for my lunch!aku beli chicken chop!yummy!best!sila la telan air lior saje yer.aku nk pelawa dah abih lam perot aku dah..
so simple la entry ni ek..aku maleh nk taip.mood terumbang ambing sbb aku x saba nak balik.nak p soping baju kat KL Sentral ptg nie!aku kan nk p kenduri umah kak nora ari ahad..harus la bergaya skit kan.aku x plan nak pakai kebaya or baju kurung..nk beli satu blouse bunga2 aku ternampak aitu.cantik weh kalo pakai gan jeans.tp x tau ada lagi ke idok.dah katanya cantik,mesti ar ada yg sambar dulu..oh..tidak!! *sambil hentak2 kaki cam ngade2.budus!*