Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 27, 2008

Tournament-Esok!!!

Update.

tadi dah kumpul2 dah team aku..hehe.kelako.pompuan bape kerat jer..lain dak laki department aku neh.so dah wat pakatan sok pakai baju merah.hoho.i like.semangat manchester tuh!tp aku mana ado baju merah..harus la pi beli satgi ni.t-shirt bodo2 sudehh...dah kata nk berlengas tiak beraksi kt padang kan..huhu

kasut sukan aku dah bagi adik aku lak dah..yg ada kt aku skang kasut boot sajor..main netball atas padang ok ar..kalo main volley ball atas simen tuh?!alaaa.redah saje la.aku x kose nk beli kasut baru..pakainya jarang2 yg hamat.pemalas bersenam katakan!hik3

will blog out about the kekecohan di padang nanti later yah!itu gunanya hangkut cik anik ke sana.leh jadik photographer aku.kan nik kan?kan?


*xoxo*