Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 16, 2008

Besday Celeb-Friday Nite

Dr opis lam kol 7.30 aku gan kak ziza gerak p One Utama...jem x hengat la...
dah sampai OU p berlari2 kedai bunga.x beli prezen utk sujie..so kitorg beli la bunga ajerk...
cost us 80 hengget..tp sgt la buruk gubahannya..hu..cam kampong jerk.
pastu bunga dah x fresh dah..not recommended yer kedai itu. Jahatnya ko!
ni la aksi2 kedai x bape nk besh nie...hihihi







sungguh2 cik akak ni membalut..maceh la yer..huhu

dah beli bunga,cepat2 p TGI Friday..sujie and colleague lain dah lama nunggu..dah beh makan pon depa..
so we ol duduk and pikir la nak makan apa..aku x bape lapa pon sbb dah makan banyak kt opis..cam x paham ko kan gan pangai antu melantak aku neh..ahaks.
so aku gan kak ziza decided nak share aje makan.so we ol order beef burger.big portion weh,so kerat dua la..pastu order mushroom soup..giler sedap.banyak mushroom lam tuh..tp agak masin skit..makan share2 leh la..


mushroom soup yg sodap bangat la..slurppp!Sila telan air liur yer..hiks



fries ini pon lazat..tp x abih la..besau benor batangnya..opss!!chaiit!dun get me wrong!




my portion..ini pon x abih nyah..





kak ziza gan abang anis..aku rapat gan diaorg ni..dh cam adik badik u!diorg ni kapel dah lama giler..more than 10 years okeh!dasat..dasat.



pastu lam kol 9.30, kak ziza dah wat pakatan gan staff TGI, soh depaorg bawak kek and bunga utk sujie..so depaorg pon dtg la gan kecoh2 skalik.terkujat berok la sujie..hahaha.kelako.




pastu staff2 tu tarik dia,soh panjat kosi..kene nyanyi gan menari..matik la malu minah tu.ramai giler lak tu customer kt situ.
tp dia kira sporting la..nak gak la dia ikot pe org tu cakap..kalo aku,idok la yer!ahaks.



aku yg x kose nk bergambo..bluekk!

gambo dak2 lain aku maleh nk snap..i segan la..sbb depaorg bkn dr department aku..muke2 yg aku x penah tgk pon..hiks.
pas makan2,gelok2,ngumpat2..aku gan abg anis and kak ziza decided nk tgk wayang..

p la naik atas tgk citer pe ada..aku xkan tgk HULK sbb dah janji nk tgk gan biebo.kang derhaka lak pangkatnya aku dapat..huhu.

tgk2 xde citer menarik pon.kungfu panda aku dah tgk,so kitorg tgk promp nite ajer..
show kol 10.30..giler la citer tu..idok la takot mana..cuma sound effect dia wat aku meloncat2 terkejut..udah la biebo tiada disisi..kalo x leh gak nyorok bawah ketiak dia!wakakakaka~!gatal la ko!