Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 4, 2008

Jejaka mana yg merembat hatiku???

uishkk...aku tau part ni paling sensasi utk aku publishkan..i rasa segan u!hahahaha~!ngade2!

ermmm...ekceli atiku ini telah dimiliki+dicuri oleh sumone.. *blushing*
alaaa..stop poyo2 la..bebenornya buah atiku itu still baru lg gan aku..almost a year la..
kalo nk citer camne aku leh on gan dia, mmg pjg lebar la..mau patah jari2 cumel aku ni menaip.aku maleh.eheks.

firstly,aku sbnrnya dh serik la nk chenta lelama nie..sbb aku ada experience x best..korg pnh kapel lama2 pastu putus x?oh..sgt membuang masa rasanya kan?kan?
tp nk wat camne...xde jodoh..carik lain sudahhhh...bknnya x lauku.laris lagik!wawawa~!giler la pasan!

oklah,berbalik pada boipren yg ku syg tu..aku rasa x yah la bitau nama penoh dia..dia bkn artis pon wlaupon aku tau aku senang2 je leh ngorat fahrin ahmad tu..wakakaka..(ada org nk saman aku x baca statement neh?!)
Bf aku tu aku pgil Biebo jer la ek..tu nama lambungan aku kasik dia tau..sodap ke bunyik?cam bunyik namo kucing jer kan?dulik la..laki aku!thi.hi.hi.

Continue, Biebo ni dok shah alam gan family dia..so dunia aku kalo weekend mmg bersama dia la..aku akn stay umah shidah/as member aku kt shah alam gak..sng nk dating kan.kalo ulang alik dr damansara,mmg brangin la aku..ingat kete aku tu pakai ayor ker?gan tol lagik..ishkk.
so ektibiti ngedate,p jejalan,tgk wayang,lepak mamak, p mancing dan ikot la dia join ektibiti gan dak2 keter tuh..

oh yes, biebo aktif gan kelab kete Keicar Team..so aku sbg makwe yg sgt pyayang+memahami akan setia menemani dia ke ulu ilir..walopon kdg2 aku berangin+menyirap+menyoren jerk..
yerla..guys mmg slalu x nampak awek dia kan kalo dh melangut gan kekawan dia..dok citer pasal enjin,body part bagai..eloo..aku ujud lagik kt sebelah ko yer bo..pesal cam x nampak jerk..huh!
and kdg2 benda simple cinonet camni pon leyh jadik issue u..aku mmg sgt hobi wat muke ketat depan dia..tanda protes neh..huhu...but, i love him sgt..dush!!

bercinta bese la..xkan bahagia sokmo kan..aku pon dh lalui zaman itam gan biebo a kapel months ago..and sakitnya aku still rasa sampai skang..x payah la aku stori mori lelebih ek..sbb kang meluap2 blek lak dendam aku neh..x baik tau..so plish dont ask..ngeh3.aku cuma harap dia blaja dr kesilapan dia..kot x reti2 gak, mmg aku blah jerk..byk lagik offer kt luar sanun..wawa.eksen cam cipan la plak!

korg musti nk tgk kan camne rupe biebo aku ni..nk ke tgk?sape nk tgk angkat ketiak!
haaa..sbb aku x ske sorok2..aku buh la gambo dia skeping sni...dan paling pelik, aku lom ada gambo berdua gan dia lam simpanan aku..thi.hi.hi.dunno why..mybe sbb dia x ske posing kot..nti aku paksa dia gambo gan aku ek..pastu aku buh banyak2 sni...muntah ijo la korg nengoknya!heks.



my biebo...dia mmg sgt ske wat muke berlagak gitu..tp aku sgt sukeeeeeeee
*sengih ngade*