Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 11, 2008

Training - Day 1 cam nk mamposss!

Pas sume geng dh cukup, kitorg pon lenggang kangkung la p turun training room kt 5th floor..hampeh sungguh.kol 9 baru turun..kalo tau mmg aku dtg lambat!haha.matik la x insaf2!
Haa..tgk!melengkang kangkung jer akak2 neh..huhuhu
this is the training room..utk 20 org sajo..yg lain dok kt training room lain..baguih2..aku x suke reramai.susah nk tekun weh kalo asik cuci mata jerk!ahaks. *citer bohong yer*

lappy yg jadik mangsa godek2 aku..kijam..kijam..


oh..pagi ni sgt semangat depa2 org neh aku tgk..sume berkobar2 nk blajo...yolah,baru 1st day..leh la korg smangat giler..sampai bulan depan okeh training neh..lelama mmg korg muntah bersepah kt situ..gagagaga~!

yeay!my feveret agenda!makan..melantak and mencekik!ni bekpes pagi ni..ada chicken poridge..yaa..aku suke yg amat!yummylicious okeh!pastu ada karipap and kuih pe tah aku x dapat pastikan asal keturunan kuih tersebut!huhu.yg penting lazat!


then sambung la balik mengasah palotak gan benda alah baru tu..siyes.memula sgt senang yer..aku siap megekek2 ketawa gan amy.punyer la eksen sbb selamba jer leh setelkan test diorg..tp makin lama...makin hentak pale kt meja..wuwuwuwuwu..sangat susah yer kwn2!mencik!aku sampai penin2 buat tuh.x puas ati slagi x berjaya..giler la berjiwa perwira aku nih!bapak la poyo..ekekeke~!



ni la cikgu ziza..hehe.dok ngajo staff2 dr thailand...sawadikap ajolah kojonya!hihi



uii..makan lagik!lunch td aku sempat snap gambo ni jer..makanan lam pinggan,aku lupe nk amik..hahaha..sador2 pinggan dah kosong..chaistt..sape punyer keje la melantak makanan aku..!giler la blame org lain!hehehe


dah kejenya mencekik jer..harus la aku ke ladies yer..hak3.matik la gambo lam jamban pon nk show off!


sambong lagik la..malas aku nk explain..stress!



amy yg kenyang..ulor sawa punye budak!


mentekedarah minom petang lak..ada popiah,pengat pisang gan roti..nyum3..sedap2.
aku cam nk tercirit gan amy gan 1 citer lawok minah cina tu..dia tanya amy sambil tunjuk pengat pisang...
"what is this??"
"pengat" kata amy...
leh minah tu gan konpiden sebut kuat2...
"oo..penet"
wakakaka~!penet????
amy dok tahan gelok..ulang la lagi gan sabonya..
"pe...ngat la..not penet"
cina tu muke toyer jer...
"ooo..ok. peng..et!"
wakakaka..matik la aku guling2 gan amy gelok..terbawak2 lam kelas okeh.giler jahat!


sambung lagik for last session...mencik!!!



oh akhirnyaaaaaaaaaaaa...abis jam 6.30..giler punyer tipu!kata 5.30!
chittt!!!