Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 18, 2008

FLASHBACK - My Sunday

Sebab emosi saya yg sungguh la upside down lately, aku x sempat nk publish pebende ektibiti ari ahad aku aitu..so sila la korg kembali ke zaman dulu tanpa perlu menaiki kete Back to the Future..hihi.Merapu jerla keje ko neh! Ok2...ahad tu kol 9 lebey aku gan Biebo dah gerak p Ole2..(ni nama shopping kompleks yer.tah pape kenama tah!)

Sebab ada la dak Keicar Team di invite main boling anjuran PAS.dah katanya Shah Alam PAS pegang kan.Aku tau pon masa dah sampai sana..kalo tau awai2 mau aku berpurdah bagai kan.sebab takot kene ceramah..udahnya ko tu menyetan kan..harharhar!




Ini la Ole2..x besh pon lam tu..ala2 cam Alam Sentral la konsepnya..
Tp alam Sentral lagi ok la skit..






Biebo park kt depan Ole2...see,dia baru jer tuko body part depan kete dia.
Ni namanya L2S..cey3..aku dah reti sesikit la sebut menatang2 kete neh..
pasni aku ada bisnes skit nk citer gan korg pasai body part kete or benda2 kaitan gan kete la.
tu pon kalo korg kaki mekap kete yer encik2...



Naik lift menuju ke tempat boling..
biebo saya sangat jakun naik lift ni..sebab nampak kt luar..so gayat katanya.
hello..ni baru tingkat dua yer..nanti umah kita nk buat tingkat 15,camner tuh??

whoaaa..ramainya makhluk tuhan...
tp sume dah berusia yer..wonder why mana ilangnya mamat2 ensem n muda2..
oh lupe lak..dah katanya PAS nyer acara kan!ishk3..
mtk maap yer pakcik2...

Hah!!!Jumpe sorang yg muda!!tp ensem ker??musti la ensem..
katanya laki i kan!*bodek..bodek*



Aku busan la tgk diorg main..huhuhu..udahnya aku ajak si Fatin comel p jejalan lam Ole2 tuh..
sungguh jatuh saham yer..pasai org ingat si fatin tu anak aku..hehehe
takpe2..bangga tau dapat anak comey gitu!


adik Biebo nie la yg main...oh yeah.he still single..
sape2 nak kenal sila bitau aku yer..aku akan rekemen kan!leh kita berbesan!hak3
eh,besan ke biras??aku luper..pape la..janji korg paham!


dah abih main tu kitorg cepat2 cabut..x tunggu acara bg adiah pon sbb memasing dh kebuluq nk lunch.Kitorg p makan kat Pelaga Cafe kt Sec 13...


Banyak pilihan lauk..tp harga dia mahai skit la..tp environment menarik n comfortable yer..berbaloi la gamaknya..



Biebo makan Mee Curry...Nak tau sebab apa??




sebab dia tiru aku!see..aku makan mee curry jugak!sebok jer!
quite nice la..sebab kuah dia pekat n pedas.




Fatin comey yg sungguh excited duk main ikan laga..
Pas makan,dak2 nie nk p kedai aksesori kete la,bengkel kete la..
so aku pollow jerla..sbb nanti petang baru nk gerak tgk wayang citer HULK.
P kedai kete kat Sec 23 x salah aku..tah,lupe lak.


lelong!Lelong!3 dirham!3 dirham!
Leh lak mamat2 ni pakai baju kaler sama...huhu
Posing ala2 macho..korg ada pasan x..cam bujang lapok kan??ahaks.
cowie yer encik2...

Aksi Biebo ngadap aku...ni pesen apa pon aku x tau..


Last,tunggu adik kat Ali Corner before gerak p Pyramid tgk wayang.

Oh..aku ada beli Goku kecik nie untuk Biebo..comey giler..
Biebo simpan lam poshbeg dia..skali dah comot itu goku..
eee..marahnya!sayang tau..lak tu tertanggal2 pale goku..ganas tol!
Biebo soh aku jer simpankan dulu..xpela..aku kan mak,mesti la jaga anaknya..
hihihi..poyossss!

Citer HULK sangat best...cuma ada satu part tu aku x suke!!
hik3..ada lak Hulk wat aksi ala2 Kame Hame Ha..
korg tgk la sendirik nanti..huhuhu
Tu jer aku nk story about the past Sunday..sila la kembali ke jaman skang yer!!!hiks