Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 10, 2008

Kerja Lagik...

Pagi nie aku susah giler nk bangun..sbb aku ngah syok jer mimpi aku p australia..giler ah real lam mimpi tu..tu syg aku nk tinggal bantal tuh.yerla,nk p lam mimpi jerla mampu..nk p bebetol tah biler la nk dapat..ada abang2 pilot nk sponsor x?wakakaka..


aku pakai baju blouse kaler oren arini..yer aku tau,muke aku pepagi mmg extra sememeh..huhu.tu namanya muke x eklas p keje!wawawa..

since petrol naik harga,baru smlm la aku topup minyak kuda putih ku..sblm aku topup tu minyak aku ada la lam 2 calit lg kan..aku p la bayo 30 hengget.dah isi minyak tu,aku tgk naik secalit jer!ayark.matik la 30 hengget secalit jerk peginya!mampos la terasa kemahalannya..30hengget = 11.11 liter jer.
x suke!x suke!pasni harus la aku berjimat cermat..jgn pasang ekon slalu..plish la pihak berkenaan,negara kita ni panas yer...so i kene guna ekon jugakkkk!!

sabtu ni dh leh amik rebate kt post office kan..tp aku x dapek la nk amik lagi sbb aku ada hal yg x dapat dielakkan..blog out about it later yah!