Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 12, 2008

Hari yg biasa2 ajo...

pagi kali nie x besh sangat la..pasai aku lambat lagik!hahaha..meloncat aku bangkit katil p mandi.i mandi okeh.jangan suspek aku skip mandi pagi!bwek!


korang nampak x matahari terik nie..pepaham udah agak2 kol bape masa ni kan..huhu..aku x puas tido la..napela dipisahkan aku gan bantal2 itew..ishk3.gilo.


masok2 training room,sume org dh ada..aku x sempat on pc aku kt atas pon tadik.huhu.bekpes x sempat beli.harus la aku berlapo sampai minum pagi kol 10.30 kang..oh siksanyaa....saba yer pewot..sian ko.






aku minom milo ajo..lg 1 tu milo amy.nak jugak tunjuk dia minom milo..huhuhu.aku tekan nescafe td..skali sugar lak abih..gilo pahit.buang..buang..amik milo lak...

muke lapo..manjang la lapo korang neh.perot hape tah!



bermula la sesi pecah kepala..dush!dush!

yeay!yeay!finally dapat makan..dh merangkak aku td..giler xde tenaga!hak3.poyo tol...ada kuew teow,kuih belapis kaler merah putih..uuu..sgt sedap!pastu aku pekene white coffee sbb mata aku lalok arini..hiks.


pasal arini sistem amat la slow ngalahkan mak nenek berjalan p pasar..maka aku pon gatai la kuo hp snap gambo...

si amy ni smangat giler p training.ko tgk la sume keturunan pen pensil dia hangkut ke sini.
aku agak kalo bole,mau dia angkut fotostat machine skalik..ngeh3.





oh..aku mmg pemalas okeh..ni je aku reta aku angkut..huhu


gumbiranyaaa..mencekik lagik..lunch ari ni makan western..wuwuwu.best!ada chicken chop,fish filet,kentang balut aluminium tuh (wa x tau nama dia pe..bole??haha) tp aku makan gan x bernafsu la..sbb bosh aku pot pet pot pet soh aku amend aku nyer report..chist!dah la bukan salah aku..sangat bengang okeh!makan pon xde feel..mencikk!





aku x amik gambo sesi belajo arini..xdak mood.sebab topic arini susah giler..huhu.x sanggup aku post gambo depaorg ngah berasap pale tuh..hak3

aku post gambo mencekik jerla yer..hobby neh..hik.minom ptg,smangat2 aku gan amy jd org pertama serbu makanan..skali chistt..room lain dh kuor dulu upenya!tgk2 ada tart jer...nape skit sgt????giler la tamak..hahaha


lepak2 makan kuih..tp berdoa gak la kot2 ada makanan lain jap lagi.sbb slalu melambak2 kuih muih...


muke amy yg menharapkan makanan...we need more!more!more!muka aku x sempat nk tunjuk..lagi la giler stim ketagih makanan!ahaks..cam bodo.


skali jeng3..nampak caterer tu dtg bawak troli berasap2..yippie!dh agak dh ada lagik habuannya...oh.spageti rupenya..sangat sedap..yummylicious!!

makan sampai muke kepuasan..hihihi.buwok pangai ek..selera antu raya gayanya..tp aku amik skit jer..idok la aku burok lantak okeh!haha.kaber..kaber..

sambong lagik la sesi pecah otak..arini sume stress..siap ada sesi gado2 mulot lagik dak2 neh..aku maleh nk amik port..huhu.

ermm..arini biebo aku sangat bz..manjang la bz..tp ada gak la dia msg aku menganto laporan.aku bkn queen control yer encik2..aku cuma suh dia buat apa yg dia suh aku buat..clear x?clear x?buat2 paham udah la ko kan...

biebo p runner sana sini gan kazi amik sparepart kete.oh tidak,laki ku bkn la pomen ek..kang ada lak kata nk ngantor kete repair kt laki i kang!hihi.
indu kt biebo la....tp dia x indu kt aku pon!wawawa..giler entry jiwang!sila marathon muntah la yer korang...