Thursday, June 12, 2008

Dinner yang sadis

aku sampai umah semalam dah kol 9.30..oh sangat2 penat rasanya sebab sepanjang ari kpala otak aku dikerah dan disumbat dengan macam2 formula.aduu.penin giler!

dah la mentol lampu toilet aku terbakor..giler seram nak mandi gegelap!
terpaksa la aku mandi gan pintu toilet terbukak..auww..jangan pasni ada lak yg p skodeng umah aku!gilo.huhu
dah mandi bagai..aku bertapa la atas sofa tgk tv..layan gossip girl.nk dinner mmg dh x larat dah.giler ko sepanjang ari tu mencekik jer keje aku.aku mkn cadbury bytes ajo..sian ek.dh katanya mencekik x hengat,x reti2 ke nk diet plak!




pastu masa2 terlapang tu aku abihkan la gan bermesej2 biebo..tanya dia nk join x besday sujie diz coming friday kt TGI one U..biebo xmo join then aku yippie la!lalalala...leh noty2!ahaks..ampun encik biebo..saya gurau ajer..harus pas ni disekatnya aku nyer kebebasan bersosial..sosial ke aku slama ni??uhuk! ;p

biebo smlm satu ari suntuk kua gan kazi p KL..pastu malam la baru jengah umah.katanya xmo kua dah..x alih2 msg kata nk kua lepak kt ali korner..keling tol!huhu.i ada skit berhangin okeh..padayappa.chit!bkn aku momokak sbb dia nk kua..x kesah pon aku.cuma yerla,dh kua satu ari suntuk..duk la brehat kt umah..kata x sehat,udah sore cam ramli sarip.oh..tp i still syg kamu yer bo! *ciom*


Kol 11.30 aku dh kebabom atas katil..giler mantok.huhu.biebo kol pon sipi2 jer aku x sador..cowie encik... ZzzZZ